AnonymBruker Skrevet 28. juli Skrevet 28. juli Pasientane bak dørene på dette sjukehuset er dømte til å vere her. Dei kan vere farlege for andre, og tvang og isolasjon er ein del av kvardagen. https://tv.nrk.no/serie/lukka-avdeling Noen som har sett den? Anonymkode: 4c9a2...860 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet onsdag kl 03:41 Skrevet onsdag kl 03:41 Skal se den nå jeg og. Var ikke klar over den. 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet onsdag kl 11:27 Skrevet onsdag kl 11:27 Ganske kjedelig. De 3 første episodene. Føler intervjuer spør ganske overfladisk. Men imponerende mye tvang. Der tar de ikke mye sjanser. 1 Siter
frosken Skrevet onsdag kl 16:43 Skrevet onsdag kl 16:43 Worrisome_plenty skrev (5 timer siden): Ganske kjedelig. De 3 første episodene. Føler intervjuer spør ganske overfladisk. Men imponerende mye tvang. Der tar de ikke mye sjanser. Jeg synes den var bånntrist. Vondt å se hvordan disse livene leves, og vondt å se hvor syke stort sett alle pasientene var. 0 Siter
stjernestøv Skrevet onsdag kl 17:03 Skrevet onsdag kl 17:03 frosken skrev (18 minutter siden): Jeg synes den var bånntrist. Vondt å se hvordan disse livene leves, og vondt å se hvor syke stort sett alle pasientene var. Enig, jeg orket ikke se på. 0 Siter
Musikk Skrevet onsdag kl 17:40 Skrevet onsdag kl 17:40 Dette var en fin dokumentar flinke og snille mennesker som tar seg av de🙂litt av et live og leve. 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet onsdag kl 17:42 Skrevet onsdag kl 17:42 frosken skrev (54 minutter siden): Jeg synes den var bånntrist. Vondt å se hvordan disse livene leves, og vondt å se hvor syke stort sett alle pasientene var. Jeg er vant til å se schizofreni, fra innleggelse, minus volden er det jo slik sykdommen er. Jeg har den selv. Jeg har vært ett sted hvor det var enda dårligere pasienter. De var på oppbevaring og var helt ødelagt. De var bare ikke voldelige. De levde sitt liv neddopet. Schizofreni er ingen picnik for de fleste. Det er en drittsykdom. 1 Siter
Musikk Skrevet onsdag kl 20:32 Skrevet onsdag kl 20:32 Musikk skrev (2 timer siden): Dette var en fin dokumentar flinke og snille mennesker som tar seg av de🙂litt av et live og leve. Har vi et slikt tilbud i Norge? dette i Danmark virker som et godt tilbud til de sykeste og farligeste i lande. 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet torsdag kl 07:56 Skrevet torsdag kl 07:56 (endret) Musikk skrev (11 timer siden): Har vi et slikt tilbud i Norge? dette i Danmark virker som et godt tilbud til de sykeste og farligeste i lande. Vi har sikkerhetsavdelinger ja. Endret torsdag kl 07:57 av Worrisome_plenty 0 Siter
stjernestøv Skrevet torsdag kl 08:33 Skrevet torsdag kl 08:33 Worrisome_plenty skrev (14 timer siden): Jeg er vant til å se schizofreni, fra innleggelse, minus volden er det jo slik sykdommen er. Jeg har den selv. Jeg har vært ett sted hvor det var enda dårligere pasienter. De var på oppbevaring og var helt ødelagt. De var bare ikke voldelige. De levde sitt liv neddopet. Schizofreni er ingen picnik for de fleste. Det er en drittsykdom. Så trist... 1 Siter
stjernestøv Skrevet torsdag kl 08:46 Skrevet torsdag kl 08:46 Worrisome_plenty skrev (15 timer siden): Jeg er vant til å se schizofreni, fra innleggelse, minus volden er det jo slik sykdommen er. Jeg har den selv. Jeg har vært ett sted hvor det var enda dårligere pasienter. De var på oppbevaring og var helt ødelagt. De var bare ikke voldelige. De levde sitt liv neddopet. Schizofreni er ingen picnik for de fleste. Det er en drittsykdom. Første gang jeg var innlagt gikk det eldre folk der borte og så helt vekke ut og gikk rart, syns det var trist å se og de var sikkert neddopet på ap. De døde vel etter hvert for så dem ikke andre gang, de ga jo meg og trilafon og ble sånn jeg og. 0 Siter
Glitter Skrevet torsdag kl 14:51 Skrevet torsdag kl 14:51 Synes serien var bra. Trist å se hvor mye tvang som bruktes, men mye mulig det var nødvendig. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:57 Skrevet torsdag kl 14:57 Trist å se hvor neddopa og sløve alle virker. Anonymkode: 4c9a2...860 0 Siter
Musikk Skrevet torsdag kl 15:51 Skrevet torsdag kl 15:51 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Trist å se hvor neddopa og sløve alle virker. Anonymkode: 4c9a2...860 Ja, noen var neddopa, ikke hun som er mor hun virket ok. 0 Siter
Glitter Skrevet torsdag kl 15:53 Skrevet torsdag kl 15:53 Musikk skrev (1 minutt siden): Ja, noen var neddopa, ikke hun som er mor hun virket ok. Hun virka ganske ok ja. Men en person kan være ganske syk og likevel virke ok. Ikke alle er like åpenbare. 0 Siter
Havfruen Skrevet torsdag kl 15:58 Skrevet torsdag kl 15:58 Har ikke sett den enda, men hva med personvernet?? 0 Siter
Glitter Skrevet torsdag kl 16:04 Skrevet torsdag kl 16:04 (endret) Havfruen skrev (5 minutter siden): Har ikke sett den enda, men hva med personvernet?? De som er med i serien har nok samtykket til det, og samtidig vært vurdert frisk nok til å kunne vurdere det selv. Det er 30 plasser der, men bare sånn 5 stk ble intervjuet. Nei syv hvis jeg husker rett. Endret torsdag kl 16:04 av Glitter 0 Siter
Musikk Skrevet torsdag kl 16:05 Skrevet torsdag kl 16:05 Glitter skrev (10 minutter siden): Hun virka ganske ok ja. Men en person kan være ganske syk og likevel virke ok. Ikke alle er like åpenbare. Ja, hun er syk men holdt mote oppe. 0 Siter
Musikk Skrevet torsdag kl 16:06 Skrevet torsdag kl 16:06 Jeg skal se vis det kommer sesong 2. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.