Glitter Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Musikk skrev (8 minutter siden): Ja, hun er syk men holdt mote oppe. Jeg kjente meg litt igjen i henne i den grad at jeg kan snakke normalt og være normal. Selv om de sier jeg har psykose. Ikke alle er skikkelig treg og uorganisert. Ikke at jeg har psykose, men det er hva de/noen tenker. Nå har ikke jeg vært voldelig slik som henne, men hun bare virket så normal. Og det gjør jeg også. Ahmed var mer fjern og bar preg av tung medisinering. Eller var det sykdommen? 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 39 minutter siden Skrevet 39 minutter siden Glitter skrev (21 minutter siden): Jeg kjente meg litt igjen i henne i den grad at jeg kan snakke normalt og være normal. Selv om de sier jeg har psykose. Ikke alle er skikkelig treg og uorganisert. Ikke at jeg har psykose, men det er hva de/noen tenker. Nå har ikke jeg vært voldelig slik som henne, men hun bare virket så normal. Og det gjør jeg også. Ahmed var mer fjern og bar preg av tung medisinering. Eller var det sykdommen? Han hadde jo fått ETC 95 ganger på få år. 0 Siter
Glitter Skrevet 36 minutter siden Skrevet 36 minutter siden Worrisome_plenty skrev (2 minutter siden): Han hadde jo fått ETC 95 ganger på få år. Ja det var voldsomt! Når jeg har fått ECT så har det vært 12 behandlinger hver gang. 1 Siter
Martine Skrevet 34 minutter siden Skrevet 34 minutter siden Jeg så den i går. Det var et veldig trist syn. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25 minutter siden Skrevet 25 minutter siden Musikk skrev (1 time siden): Ja, noen var neddopa, ikke hun som er mor hun virket ok. Kanskje hun var flink til å maskere. Anonymkode: 4c9a2...860 0 Siter
Glitter Skrevet 23 minutter siden Skrevet 23 minutter siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kanskje hun var flink til å maskere. Anonymkode: 4c9a2...860 Tror også det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.