Gå til innhold

Lukka avdeling - dansk dok serie på NRK

Anbefalte innlegg

Skrevet
Musikk skrev (8 minutter siden):

Ja, hun er syk men holdt mote oppe. 

Jeg kjente meg litt igjen i henne i den grad at jeg kan snakke normalt og være normal. Selv om de sier jeg har psykose. Ikke alle er skikkelig treg og uorganisert. Ikke at jeg har psykose, men det er hva de/noen tenker. Nå har ikke jeg vært voldelig slik som henne, men hun bare virket så normal. Og det gjør jeg også. Ahmed var mer fjern og bar preg av tung medisinering. Eller var det sykdommen? 

Videoannonse
Annonse
Worrisome_plenty
Skrevet
Glitter skrev (21 minutter siden):

Jeg kjente meg litt igjen i henne i den grad at jeg kan snakke normalt og være normal. Selv om de sier jeg har psykose. Ikke alle er skikkelig treg og uorganisert. Ikke at jeg har psykose, men det er hva de/noen tenker. Nå har ikke jeg vært voldelig slik som henne, men hun bare virket så normal. Og det gjør jeg også. Ahmed var mer fjern og bar preg av tung medisinering. Eller var det sykdommen? 

Han hadde jo fått ETC 95 ganger på få år.

Skrevet
Worrisome_plenty skrev (2 minutter siden):

Han hadde jo fått ETC 95 ganger på få år.

Ja det var voldsomt! Når jeg har fått ECT så har det vært 12 behandlinger hver gang. 

Skrevet
Musikk skrev (1 time siden):

Ja, noen var neddopa, ikke hun som er mor hun virket ok. 

Kanskje hun var flink til å maskere.

Anonymkode: 4c9a2...860

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kanskje hun var flink til å maskere.

Anonymkode: 4c9a2...860

Tror også det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...