Musikk Skrevet 5. august Skrevet 5. august frosken skrev (9 timer siden): Jeg var også opptatt av hennes liv og hvordan vi ble vitner til at det gikk dårligere og dårligere. Omtrent samme tidsperiode, ble jeg også veldig engasjert i historien om Glassjenta i Stavanger tidende, hennes erfaringer i barnevernet hadde mange likhetspunkter med hun fra Sørlandssenteret. Med Glassjenta har det heldigvis gått bra., se Glassjenta 10 år etter: – Jeg var helt alene mot verden (betalingsmur dessverre). Stavanger dama har jeg hørt mye om, det vil si lest litt. 0 Siter
påskelilje Skrevet 5. august Skrevet 5. august frosken skrev (9 timer siden): Det går visst veldig dårlig med henne. Hun er nå tiltalt for mange tilfeller av vold mot ansatte i både sykehus og fengsel, og påtalemyndigheten krever forvaring. Drapsdømt kvinne tiltalt for å ha angrepet 36 ansatte Det er lenge siden jeg har tenkt på henne, men jeg klarer ikke helt fri meg fra tanken om at det skulle være mulig for henne å leve et ok liv, såfremt hun klarer å slutte med utageringen. Men hun virker hekta på utagering, og hvis det er tilfellet, så kan hun klare å ødelegge sin egen fremtid totalt. Nå fikk jeg lest artikkelen. Dette var ille 😥 Hun er jo som de farligste pasientene i den danske serien. Finnes det virkelig ikke noen behandling som kan hjelpe henne til å endre seg? @nachnoo 0 Siter
Musikk Skrevet 5. august Skrevet 5. august (endret) Dama som var aktiv her i siden tid🫣 Glassjenta? hun har vel ikke drept? voldelig var hun. Endret 5. august av Musikk 0 Siter
Musikk Skrevet 5. august Skrevet 5. august (endret) Musikk skrev (13 minutter siden): Dama som var aktiv her i siden tid🫣 Glassjenta? hun har vel ikke drept? voldelig var hun. Jeg har funnet ut av dette tror jeg "Sonya" som lufter tanker her? Endret 5. august av Musikk 0 Siter
Musikk Skrevet 5. august Skrevet 5. august Musikk skrev (7 minutter siden): Jeg har funnet ut av dette tror jeg "Sonya" som luftet sine tanker her? 0 Siter
laban Skrevet 6. august Skrevet 6. august Musikk skrev (6 timer siden): Jeg har funnet ut av dette tror jeg "Sonya" som lufter tanker her? Dett kan nok stemme. Ikke la dette bli en stor sak, da blir det trolig slettet. Du kan sikkert lese de gamle trådene uten å dra dem fram. 0 Siter
Musikk Skrevet 6. august Skrevet 6. august laban skrev (9 minutter siden): Dett kan nok stemme. Ikke la dette bli en stor sak, da blir det trolig slettet. Du kan sikkert lese de gamle trådene uten å dra dem fram. Enig🙂 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. august Skrevet 10. august frosken skrev (På 29.7.2026 den 18.43): Jeg synes den var bånntrist. Vondt å se hvordan disse livene leves, og vondt å se hvor syke stort sett alle pasientene var. Jeg syns ikke de virket spesielt syke, men dopa ned på antipsykotika ja. Spesielt hun unge kvinnen som hadde barn virka jo helt normal og gjorde ikke annet enn å smile og se glad ut. Forøvrig veldig overfladisk intervju og de samme spørsmål skulle vært mer variert. Syns de mennene som jobba der virket mer som militæret nesten komisk hvordan de står og så ut som de gikk på steroider alle sammen. Anonymkode: b892d...a0e 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 11. august Skrevet 11. august Lurer på hvordan det er på sikkerhetsavdelingene i Norge jeg? Noen som vet? Jar stusset over at det har vært slike pasienter på DOL, med tilgang til nett… 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.