Gå til innhold

Lukka avdeling - dansk dok serie på NRK

Anbefalte innlegg

Skrevet
frosken skrev (9 timer siden):

Jeg var også opptatt av hennes liv og hvordan vi ble vitner til at det gikk dårligere og dårligere. Omtrent samme tidsperiode, ble jeg også veldig engasjert i historien om Glassjenta i Stavanger tidende, hennes erfaringer i barnevernet hadde mange likhetspunkter med hun fra Sørlandssenteret. Med Glassjenta har det heldigvis gått bra., se Glassjenta 10 år etter: – Jeg var helt alene mot verden  (betalingsmur dessverre).  

Stavanger dama har jeg hørt mye om, det vil si lest litt. 

Videoannonse
Annonse
påskelilje
Skrevet
frosken skrev (9 timer siden):

Det går visst veldig dårlig med henne. Hun er nå tiltalt for mange tilfeller av vold mot ansatte i både sykehus og fengsel, og påtalemyndigheten krever forvaring. Drapsdømt kvinne tiltalt for å ha angrepet 36 ansatte

Det er lenge siden jeg har tenkt på henne, men jeg klarer ikke helt fri meg fra tanken om at det skulle være mulig for henne å leve et ok liv, såfremt hun klarer å slutte med utageringen. Men hun virker hekta på utagering, og hvis det er tilfellet, så kan hun klare å ødelegge sin egen fremtid totalt. 

Nå fikk jeg lest artikkelen. Dette var ille 😥 Hun er jo som de farligste pasientene i den danske serien. Finnes det virkelig ikke noen behandling som kan hjelpe henne til å endre seg? @nachnoo

Skrevet (endret)

Dama som var aktiv her i siden tid🫣 Glassjenta? hun har vel ikke drept? voldelig var hun. 

Endret av Musikk
Skrevet (endret)
Musikk skrev (13 minutter siden):

Dama som var aktiv her i siden tid🫣 Glassjenta? hun har vel ikke drept? voldelig var hun. 

Jeg har funnet ut av dette tror jeg "Sonya" som lufter tanker her? 

Endret av Musikk
Skrevet
Musikk skrev (7 minutter siden):

Jeg har funnet ut av dette tror jeg "Sonya" som luftet sine tanker her? 

Skrevet
Musikk skrev (6 timer siden):

Jeg har funnet ut av dette tror jeg "Sonya" som lufter tanker her? 

Dett kan nok stemme.

Ikke la dette bli en stor sak, da blir det trolig slettet. Du kan sikkert lese de gamle trådene uten å dra dem fram. 

Skrevet
laban skrev (9 minutter siden):

Dett kan nok stemme.

Ikke la dette bli en stor sak, da blir det trolig slettet. Du kan sikkert lese de gamle trådene uten å dra dem fram. 

Enig🙂 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...