påskelilje Skrevet 7. august Skrevet 7. august Litt småprat om denne helga 🌸🌸🌸 Mannen er bortreist og jeg danser på bordet 🎶 neida 😅 Etter jobb måtte jeg ta en vanskelig telefon til en jeg ikke kjenner, og ble helt utslått etterpå, og lå på sofaen i tre timer 😵🙃😵💫 Så pakket jeg litt ting og dro ut til foreldrene mine. Har sittet og sett 2 episoder med Robin Hood sammen med dem, ganske så fornøyelig! I morgen skal jeg male en vegg (har skrapet og grunnet fra før) og holde på litt i hagen med diverse. Om kvelden skal jeg på en konsert, gleder meg til det 🎶 Søndagen er uten planer ☀️ Merker godt at det blir mye tidligere mørkt om kvelden nå. Litt trist at sommeren er på hell... Deilig med helg! Nå skal jeg legge bort mobilen og lese litt før jeg skal sove. Dere andre i DOL-klanen, hva gjør dere? 3 Siter
Havfruen Skrevet 7. august Skrevet 7. august påskelilje skrev (15 minutter siden): Litt småprat om denne helga 🌸🌸🌸 Mannen er bortreist og jeg danser på bordet 🎶 neida 😅 Etter jobb måtte jeg ta en vanskelig telefon til en jeg ikke kjenner, og ble helt utslått etterpå, og lå på sofaen i tre timer 😵🙃😵💫 Så pakket jeg litt ting og dro ut til foreldrene mine. Har sittet og sett 2 episoder med Robin Hood sammen med dem, ganske så fornøyelig! I morgen skal jeg male en vegg (har skrapet og grunnet fra før) og holde på litt i hagen med diverse. Om kvelden skal jeg på en konsert, gleder meg til det 🎶 Søndagen er uten planer ☀️ Merker godt at det blir mye tidligere mørkt om kvelden nå. Litt trist at sommeren er på hell... Deilig med helg! Nå skal jeg legge bort mobilen og lese litt før jeg skal sove. Dere andre i DOL-klanen, hva gjør dere? Jeg liker best høsten, så for meg er det helt fint med litt mørke😉Jeg ser på "couples-therapy" på tv. Håper å lære noe nytt å ta med inn i forholdet. Skal på fotballkamp i morgen. Alltid god stemning der⚽️ 2 Siter
Nicklusheletida Skrevet 7. august Skrevet 7. august Vi skal begge to jobbe denne helga, så det blir ikke så mye dansing på bordet her. Det blir mer å se frem til de neste 3 helgene. Neste helg er vi på hytta, helga etter der igjen er vi utenlands og helga etter der igjen er vi i min barndoms bygd i et brylupp. 1 Siter
Vendi Skrevet 7. august Skrevet 7. august Så koselig med en liten helgeprat da, selv om jeg ikke har de helt store planene. I dag har det ikke skjedd noe spesielt, men i morgen skal jeg hjelpe min syke far med vasking. Søndag ingen planer. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. august Skrevet 7. august Skal på shopping med ei venninne i morgen. Anonymkode: 57b09...87c 1 Siter
Glitter Skrevet 8. august Skrevet 8. august Jeg har ikke planer denne helga. Tar meg sikkert en tur til mamma i morgen. Ellers har jeg startet et nytt perleprosjekt..et medium stort bilde (3600 perler). Så blir sittende med det. Nå har jeg stått opp etter å ha våknet uten å få sove igjen. Ser på tollen. 1 Siter
emilie321 Skrevet 8. august Skrevet 8. august Havfruen skrev (4 timer siden): Jeg liker best høsten, så for meg er det helt fint med litt mørke😉Jeg ser på "couples-therapy" på tv. Håper å lære noe nytt å ta med inn i forholdet. Skal på fotballkamp i morgen. Alltid god stemning der⚽️ Jeg er også veldig glad i høsten😊 Idag har jeg ikke andre planer enn å handle litt, men i morgen skal jeg være med datteren & co i svømmehallen. Det blir sikkert fint. 1 Siter
påskelilje Skrevet 8. august Forfatter Skrevet 8. august Havfruen skrev (8 timer siden): Jeg liker best høsten, så for meg er det helt fint med litt mørke😉Jeg ser på "couples-therapy" på tv. Håper å lære noe nytt å ta med inn i forholdet. Skal på fotballkamp i morgen. Alltid god stemning der⚽️ Gøy med fotball! Jeg er tante til ei som spiller aktivt. Har ikke fått sett henne i år, dessverre, men mange ganger tidligere. Håper ditt lag vinner!!! 0 Siter
påskelilje Skrevet 8. august Forfatter Skrevet 8. august Nicklusheletida skrev (8 timer siden): Vi skal begge to jobbe denne helga, så det blir ikke så mye dansing på bordet her. Det blir mer å se frem til de neste 3 helgene. Neste helg er vi på hytta, helga etter der igjen er vi utenlands og helga etter der igjen er vi i min barndoms bygd i et brylupp. Så mye fint i vente! Jeg skal også mye fint i høst. Gleder meg til det. Ha en fin helg ☀️ 0 Siter
påskelilje Skrevet 8. august Forfatter Skrevet 8. august Vendi skrev (8 timer siden): Så koselig med en liten helgeprat da, selv om jeg ikke har de helt store planene. I dag har det ikke skjedd noe spesielt, men i morgen skal jeg hjelpe min syke far med vasking. Søndag ingen planer. Fint å kunne hjelpe de gamle. Min mor skal snart ha en operasjon, og da blir det en god del oppfølging både i forkant og ikke minst i etterkant. Glad for at jeg kan hjelpe til ❤️ 1 Siter
påskelilje Skrevet 8. august Forfatter Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (7 timer siden): Skal på shopping med ei venninne i morgen. Anonymkode: 57b09...87c Hva er du på jakt etter? Jeg har sett på ei fin lyselyserosa dongeribukse som er på salg nå. Har litt lyst på den, men jeg synes detver sånn tiltak å gå på kjøpesenter 😅😵💫🙃 Får se til uka om jeg får tatt en tur. 0 Siter
påskelilje Skrevet 8. august Forfatter Skrevet 8. august Glitter skrev (5 timer siden): Jeg har ikke planer denne helga. Tar meg sikkert en tur til mamma i morgen. Ellers har jeg startet et nytt perleprosjekt..et medium stort bilde (3600 perler). Så blir sittende med det. Nå har jeg stått opp etter å ha våknet uten å få sove igjen. Ser på tollen. Oi, det er mange perler!!! Krever tålmodighet og ro, vet ikke om jeg hadde klart det.. Ønsker deg en god helg 🥰 0 Siter
påskelilje Skrevet 8. august Forfatter Skrevet 8. august emilie321 skrev (3 timer siden): Jeg er også veldig glad i høsten😊 Idag har jeg ikke andre planer enn å handle litt, men i morgen skal jeg være med datteren & co i svømmehallen. Det blir sikkert fint. Å svømme liker jeg og, selv om det nå er sikkert et par år siden jeg har vært i svømmehall. Ha en fin lørdag 🥰 0 Siter
Glitter Skrevet 8. august Skrevet 8. august påskelilje skrev (11 minutter siden): Oi, det er mange perler!!! Krever tålmodighet og ro, vet ikke om jeg hadde klart det.. Ønsker deg en god helg 🥰 Ja. Det største bildet jeg har perlet har 5400 perler. Js det er mye telling i hvertfall. Takk det samme. ❤️ 1 Siter
emilie321 Skrevet 8. august Skrevet 8. august påskelilje skrev (51 minutter siden): Å svømme liker jeg og, selv om det nå er sikkert et par år siden jeg har vært i svømmehall. Ha en fin lørdag 🥰 Ja, det er godt å svømme, men i morgen blir det nok bare til å plaske rundt med barnebarnet. Fint det og. Ha en fin lørdag du og 🥰 1 Siter
Lillemus Skrevet 8. august Skrevet 8. august Våknet i dag av at mannen våknet og suste ut av sengen, jeg visste at han hadde planer for formiddagen så jeg tok det med knusende ro. Ser frem til noen timer alene, det er lenge siden! Har vært litt husmor så langt, lagt på plass noe rent tøy, skrellet av sengen og satt sengetøy på vask og nå har jeg spist frokost. Skal pakke inn en gave og så skal jeg ut og luke litt rundt 5 busker vi kjøpte og plantet tidligere i sommer og om jeg kommer så langt så skal jeg kjøre noen greiner gjennom kvistkverna og lage flis til å legge på som jorddekke rundt buskene. Må en tur på butikken også i løpet av dagen. Vi har planer om å ha bringebær (fra hagen) med vaniljesaus til dessert/kveldskos i dag så det må plukkes inn og jeg må lage vaniljesaus (det er så mye rart i de man kjøper) også. Men det er bare koseting. Morgendagen har jeg ingen planer for ennå, liker det egentlig godt på den måten. 0 Siter
Vhanja Skrevet 8. august Skrevet 8. august Ingen planer, dette er slutten på første ferieuka. To uker igjen. Vi skal ha taco til middag i dag. Ble i dag i stedet for i går, da var vi ute og shoppet geek-ting og hadde takeaway til middag som vi kjøpte på vei hjem igjen. Ellers blir det vel gaming, lesing, kosing med kattene og TV-titting som det pleier. Nyter slike rolige dager. ❤️ 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. august Skrevet 8. august Vhanja skrev (56 minutter siden): Ingen planer, dette er slutten på første ferieuka. To uker igjen. Vi skal ha taco til middag i dag. Ble i dag i stedet for i går, da var vi ute og shoppet geek-ting og hadde takeaway til middag som vi kjøpte på vei hjem igjen. Ellers blir det vel gaming, lesing, kosing med kattene og TV-titting som det pleier. Nyter slike rolige dager. ❤️ Interessant. Vhanja klarer det, hun. Anonymkode: 08ce1...ee1 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. august Skrevet 8. august Vi får besøk av minstemann i dag så jeg skal lage pasta med kjøttsaus til middag på en eller annen måte. Dattera mi jobber i helga. 1 Siter
Musikk Skrevet 8. august Skrevet 8. august Glitter skrev (9 timer siden): Jeg har ikke planer denne helga. Tar meg sikkert en tur til mamma i morgen. Ellers har jeg startet et nytt perleprosjekt..et medium stort bilde (3600 perler). Så blir sittende med det. Nå har jeg stått opp etter å ha våknet uten å få sove igjen. Ser på tollen. Koselig med perling🙂"Dukkebutikk" skal jeg begynne på. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.