Gå til innhold

Anbefalte innlegg

påskelilje
Skrevet

Litt småprat om denne helga 🌸🌸🌸 Mannen er bortreist og jeg danser på bordet 🎶 neida 😅

Etter jobb måtte jeg ta en vanskelig telefon til en jeg ikke kjenner, og ble helt utslått etterpå, og lå på sofaen i tre timer 😵🙃😵‍💫 Så pakket jeg litt ting og dro ut til foreldrene mine. Har sittet og sett 2 episoder med Robin Hood sammen med dem, ganske så fornøyelig! 

I morgen skal jeg male en vegg (har skrapet og grunnet fra før) og holde på litt i hagen med diverse. Om kvelden skal jeg på en konsert, gleder meg til det 🎶 Søndagen er uten planer ☀️

Merker godt at det blir mye tidligere mørkt om kvelden nå. Litt trist at sommeren er på hell... Deilig med helg!

Nå skal jeg legge bort mobilen og lese litt før jeg skal sove. 

Dere andre i DOL-klanen, hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
påskelilje skrev (15 minutter siden):

Litt småprat om denne helga 🌸🌸🌸 Mannen er bortreist og jeg danser på bordet 🎶 neida 😅

Etter jobb måtte jeg ta en vanskelig telefon til en jeg ikke kjenner, og ble helt utslått etterpå, og lå på sofaen i tre timer 😵🙃😵‍💫 Så pakket jeg litt ting og dro ut til foreldrene mine. Har sittet og sett 2 episoder med Robin Hood sammen med dem, ganske så fornøyelig! 

I morgen skal jeg male en vegg (har skrapet og grunnet fra før) og holde på litt i hagen med diverse. Om kvelden skal jeg på en konsert, gleder meg til det 🎶 Søndagen er uten planer ☀️

Merker godt at det blir mye tidligere mørkt om kvelden nå. Litt trist at sommeren er på hell... Deilig med helg!

Nå skal jeg legge bort mobilen og lese litt før jeg skal sove. 

Dere andre i DOL-klanen, hva gjør dere?

Jeg liker best høsten, så for meg er det helt fint med litt mørke😉Jeg ser på "couples-therapy" på tv. Håper å lære noe nytt å ta med inn i forholdet. Skal på fotballkamp i morgen. Alltid god stemning der

Nicklusheletida
Skrevet

Vi skal begge to jobbe denne helga, så det blir ikke så mye dansing på bordet her. 

Det blir mer å se frem til de neste 3 helgene. 

Neste helg er vi på hytta, helga etter der igjen er vi utenlands og helga etter der igjen er vi i min barndoms bygd i et brylupp. 

Skrevet

Så koselig med en liten helgeprat da, selv om jeg ikke har de helt store planene. I dag har det ikke skjedd noe spesielt, men i morgen skal jeg hjelpe min syke far med vasking. Søndag ingen planer. 

Skrevet

Skal på shopping med ei venninne i morgen. 

Anonymkode: 57b09...87c

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...