Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Musikk skrev (2 minutter siden):

Koselig med perling🙂"Dollhouse" skal jeg begynne på. 

@Glitter

Endret av Musikk
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Havfruen skrev (12 timer siden):

Jeg liker best høsten, så for meg er det helt fint med litt mørke😉Jeg ser på "couples-therapy" på tv. Håper å lære noe nytt å ta med inn i forholdet. Skal på fotballkamp i morgen. Alltid god stemning der

Hvor ser du «couples therapy»? Kunne også tenke meg å se dette!

Anonymkode: f17b0...843

Skrevet

Jeg skal prøve badstu for første gang i dag ☺️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor ser du «couples therapy»? Kunne også tenke meg å se dette!

Anonymkode: f17b0...843

SkyShowtime🤩

Anonymkode: 69dce...b11

påskelilje
Skrevet
Sjø skrev (10 timer siden):

Hvordan syntes du det var? Jeg liker det veldig godt, men veldig sjelden jeg gjør det.

Skrevet
Sjø skrev (18 timer siden):

påskelilje skrev (8 timer siden):

Hvordan syntes du det var? Jeg liker det veldig godt, men veldig sjelden jeg gjør det.

Jeg elsker badstue! Dessverre blir det nesten aldri til at jeg tar det, men synes det er helt vidunderlig de gangene jeg er i en svømmehall og kan sitte litt i badstuen. 

påskelilje
Skrevet

Den konserten i går var så fin! Det var rigget i en privat hage, og stemningen var så rolig og intim, vi kom veldig nærme artistene. Var seint hjemme, tok et glass vin og sovnet ett-tida 😅

Nå er det frokost, så tar jeg med min mor i kirka. Ellers blir det litt hagearbeid og maling i dag og, ellers bare nyte søndagen og fint vær ☀️

Skrevet

Vi hadde det så hyggelig med minstemann i går.  Så masse bilder av han  og kjæresten fra Japan og Okinava og så fikk jeg et Japansk kokkekniv som jeg hadde ønsket meg,

Skrevet
påskelilje skrev (12 timer siden):

Jeg likte det veldig godt, så tenker jeg må forsøke å få gjort det kanskje en gang i måneden eller noe. Det var skikkelig deilig å bare sitte der og koble av, helt uten mobil og klokke.

påskelilje
Skrevet

Nå har jeg hatt en nydelig liten kveldsstund helt for meg selv nede på brygga. Det begynte å regne mens jeg satt der, mildt sommerregn, og det var så nydelig å sitte der og lukte og lytte til små regndråper treffe sjøen.... satt til jeg ble litt kald. Nå er det leggetid, og jobb i morgen tidlig!

Skrevet

Jeg har visst hatt en liten ferie fra DOL også - har ikke lest og skrevet mye i det siste :) Så helgetråden gikk meg hus forbi inntil nå. Har hatt en fin helg - den siste helgen i en fem uker lang ferie. I dag er mannen tilbake på jobb, mens jeg har bevilget meg at par dager til. 

Helgen ble brukt til å avslutte hytteferien og «reetablere» oss hjemme. Fredag hadde vi gjester på hytta, lørdag dro vi hjem og fikk også en sopptur i kveldinga. Også i går var det skogstur, hvor vi kom hjem med både blåbær og sopp. 

I dag skal jeg late meg, men også organisere ting mtp jobbstart og ordne litt hjemme. Nå straks er det reiseradioen på Las Verandas. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...