Musikk Skrevet 8. august Skrevet 8. august (endret) Musikk skrev (2 minutter siden): Koselig med perling🙂"Dollhouse" skal jeg begynne på. @Glitter Endret 8. august av Musikk 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. august Skrevet 8. august Havfruen skrev (12 timer siden): Jeg liker best høsten, så for meg er det helt fint med litt mørke😉Jeg ser på "couples-therapy" på tv. Håper å lære noe nytt å ta med inn i forholdet. Skal på fotballkamp i morgen. Alltid god stemning der⚽️ Hvor ser du «couples therapy»? Kunne også tenke meg å se dette! Anonymkode: f17b0...843 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. august Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor ser du «couples therapy»? Kunne også tenke meg å se dette! Anonymkode: f17b0...843 SkyShowtime🤩 Anonymkode: 69dce...b11 0 Siter
påskelilje Skrevet 8. august Forfatter Skrevet 8. august Sjø skrev (10 timer siden): Jeg skal prøve badstu for første gang i dag ☺️ Hvordan syntes du det var? Jeg liker det veldig godt, men veldig sjelden jeg gjør det. 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. august Skrevet 9. august Sjø skrev (18 timer siden): Jeg skal prøve badstu for første gang i dag ☺️ påskelilje skrev (8 timer siden): Hvordan syntes du det var? Jeg liker det veldig godt, men veldig sjelden jeg gjør det. Jeg elsker badstue! Dessverre blir det nesten aldri til at jeg tar det, men synes det er helt vidunderlig de gangene jeg er i en svømmehall og kan sitte litt i badstuen. 2 Siter
påskelilje Skrevet 9. august Forfatter Skrevet 9. august Den konserten i går var så fin! Det var rigget i en privat hage, og stemningen var så rolig og intim, vi kom veldig nærme artistene. Var seint hjemme, tok et glass vin og sovnet ett-tida 😅 Nå er det frokost, så tar jeg med min mor i kirka. Ellers blir det litt hagearbeid og maling i dag og, ellers bare nyte søndagen og fint vær ☀️ 2 Siter
Dorthe Skrevet 9. august Skrevet 9. august Vi hadde det så hyggelig med minstemann i går. Så masse bilder av han og kjæresten fra Japan og Okinava og så fikk jeg et Japansk kokkekniv som jeg hadde ønsket meg, 3 Siter
Sjø Skrevet 9. august Skrevet 9. august påskelilje skrev (12 timer siden): Hvordan syntes du det var? Jeg liker det veldig godt, men veldig sjelden jeg gjør det. Jeg likte det veldig godt, så tenker jeg må forsøke å få gjort det kanskje en gang i måneden eller noe. Det var skikkelig deilig å bare sitte der og koble av, helt uten mobil og klokke. 2 Siter
påskelilje Skrevet 9. august Forfatter Skrevet 9. august Nå har jeg hatt en nydelig liten kveldsstund helt for meg selv nede på brygga. Det begynte å regne mens jeg satt der, mildt sommerregn, og det var så nydelig å sitte der og lukte og lytte til små regndråper treffe sjøen.... satt til jeg ble litt kald. Nå er det leggetid, og jobb i morgen tidlig! 2 Siter
morsan Skrevet 10. august Skrevet 10. august Jeg har visst hatt en liten ferie fra DOL også - har ikke lest og skrevet mye i det siste Så helgetråden gikk meg hus forbi inntil nå. Har hatt en fin helg - den siste helgen i en fem uker lang ferie. I dag er mannen tilbake på jobb, mens jeg har bevilget meg at par dager til. Helgen ble brukt til å avslutte hytteferien og «reetablere» oss hjemme. Fredag hadde vi gjester på hytta, lørdag dro vi hjem og fikk også en sopptur i kveldinga. Også i går var det skogstur, hvor vi kom hjem med både blåbær og sopp. I dag skal jeg late meg, men også organisere ting mtp jobbstart og ordne litt hjemme. Nå straks er det reiseradioen på Las Verandas. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.