Gå til innhold

Hvem er DOL-klanen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er vel de kjente som har vært her i mange år og skriver med nick? Som kjenner hverandre godt?

Anonymkode: dafb9...922

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er vel de kjente som har vært her i mange år og skriver med nick? Som kjenner hverandre godt?

Alle som er her, tenker jeg.

Anonymkode: 689e6...23f

Skrevet

Det var vel jeg som brukte det uttrykket nå sist, i min trpd Helgeprat 😊 Mente bare hele DOL-gjengen, dvs alle som er brukere av DOL, inkludert deg 🌸🌸🌸

Skrevet

Høyklassefruene?

Anonymkode: dde81...65c

Worrisome_plenty
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Høyklassefruene?

Hva legger du i ordet høyklasse frue? At man ikke har psykisk lidelse? Det er ganske vanlig.. 

Skrevet

Damer som har barn og barnebarn er nok DOL- Klanen🙂

Skrevet

Tror ikke det er en egen klan her inne, men de som kun skriver som AB kan ikke regne med å bli kjent. 

Skrevet

Altså... det finnes ingen egen "klan", men det er jo naturlig at de som skriver ofte med nick blir mer kjent med hverandre og mer nær enn de som skriver som anonym. 

Det er jo hele poenget med å skrive som anonym, at man ikke ønsker den gjenkjennelsen. Da blir det temmelig ironisk at man etterpå, som anonym, skal klage på at man ikke føler seg som en del av "klanen". 

Skrevet
Worrisome_plenty skrev (10 timer siden):

Hva legger du i ordet høyklasse frue? At man ikke har psykisk lidelse? Det er ganske vanlig.. 

Nei, "høyklasse" har vært en vanlig begrep på DOL i lang tid (bare søk). Tror det betyr at man har mye penger og lever godt.

Skrevet
Worrisome_plenty skrev (10 timer siden):

Høyklassefruene er de som har det meste på stell, og har, men ikke trenger, kredittkort 🤣

Nicklusheletida
Skrevet
Ekstra skrev (55 minutter siden):

Høyklassefruene er de som har det meste på stell, og har, men ikke trenger, kredittkort 🤣

I tillegg dilter de etter mannen sin. Mener å huske hvem som startet uttrykket :)

Skrevet
Vhanja skrev (2 timer siden):

Altså... det finnes ingen egen "klan", men det er jo naturlig at de som skriver ofte med nick blir mer kjent med hverandre og mer nær enn de som skriver som anonym. 

Det er jo hele poenget med å skrive som anonym, at man ikke ønsker den gjenkjennelsen. Da blir det temmelig ironisk at man etterpå, som anonym, skal klage på at man ikke føler seg som en del av "klanen". 

Bra oppsummering 

Skrevet
Vhanja skrev (2 timer siden):

Kan jeg bare spørre hvem som klager? 
Jeg spurte bare et spm om hvem det er for å vite.

Tenker du at det er umulig at noen ikke kan føle seg inn i klanen evt vite hvem det gjelder og hvem som er det. Selvom man er anonym. 

Skrevet
påskelilje skrev (19 timer siden):

Det var vel jeg som brukte det uttrykket nå sist, i min trpd Helgeprat 😊 Mente bare hele DOL-gjengen, dvs alle som er brukere av DOL, inkludert deg 🌸🌸🌸

Det var fint dag da! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Kan jeg bare spørre hvem som klager? 
Jeg spurte bare et spm om hvem det er for å vite.

Tenker du at det er umulig at noen ikke kan føle seg inn i klanen evt vite hvem det gjelder og hvem som er det. Selvom man er anonym. 

Jeg har bare hørt det spørsmålet i ulike varianter så mange ganger fra anonym. Hovedsaklig da klage for at de føler seg "utenfor", som jo er hele poenget med å være anonym.

Ellers forstår jeg ikke hva du spør om i siste avsnittet.

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det var fint dag da! 

Fint sagt da! 

Skrevet
Vhanja skrev (17 minutter siden):

Jeg har bare hørt det spørsmålet i ulike varianter så mange ganger fra anonym. Hovedsaklig da klage for at de føler seg "utenfor", som jo er hele poenget med å være anonym.

Ellers forstår jeg ikke hva du spør om i siste avsnittet.

Jeg klager ikke. Ville bare vite for å forholde meg til det. Jeg vil ikke være utenfor selvom jeg skriver med anonym eller lett blanding. Men jeg skjønner. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg klager ikke. Ville bare vite for å forholde meg til det. Jeg vil ikke være utenfor selvom jeg skriver med anonym eller lett blanding. Men jeg skjønner. 

Du vil alltid være utenfor når du skriver som anonym. Det er hele poenget med funksjonen.

Utover det er spørsmålet ditt godt besvart i tråden.

Skrevet
Vhanja skrev (4 minutter siden):

Du vil alltid være utenfor når du skriver som anonym. Det er hele poenget med funksjonen.

Utover det er spørsmålet ditt godt besvart i tråden.

Ja, sant! Kanskje med eller uten nick! 
Ja, det er godt besvart. Takk! 

Skrevet
Nicklusheletida skrev (3 timer siden):

I tillegg dilter de etter mannen sin. Mener å huske hvem som startet uttrykket :)

Ja, det husker jeg godt, h*n var legendarisk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...