Gå til innhold

Hva er dine preferanser på hvor mye behandler deler fra sitt privatliv? Og hvor mye vet du om din(e) behandler(e)?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er du en pasient som foretrekker å ikke vite noe som helst eller som gjerne ønsker vite alt/så mye som mulig?

Jeg er i sistnevnte kategori og ønsker gjerne vite alt. Jeg spør aldri spørsmål da, men har fått vite ganske mye opp i gjennom. Grunnen til at jeg gjerne ønsker vite er at jeg føler det er lettere å åpne seg for min del også da hvis jeg ikke er den eneste som er åpen/sårbar. Ting jeg har fått vite er bl.a. at behandler har hatt depresjon selv, sett bilder av familien deres, at forholdet falt i grus fordi han ble forelsket i noen andre, og en del diverse andre ting.

Anonymkode: 7decd...e5a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det eneste jeg er opptatt av er at behandler gjør den jobben h*n er ansatt for.

Skrevet

Jeg vil gjerne vite noe. Av den enkle grunn at om behandler forteller meg detaljer så kjennes det ut som om behandler som på meg som en likeverdig. 

Anonymkode: 730ed...040

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...