Gå til innhold

Hva er dine preferanser på hvor mye behandler deler fra sitt privatliv? Og hvor mye vet du om din(e) behandler(e)?

Anbefalte innlegg

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mitt eget spørsmål stilt retorisk tilbake til meg.

Da svarer du at hadde du visst svaret på det spørsmålet, hadde du ikke gått til behandling. Og så sier du at du vil nekte å betale for timen dersom du ikke får svar på spørsmålene du har.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
psykedeliker skrev (Akkurat nå):

Da svarer du at hadde du visst svaret på det spørsmålet, hadde du ikke gått til behandling. Og så sier du at du vil nekte å betale for timen dersom du ikke får svar på spørsmålene du har.

Men da lærer jeg meg ikke å tåle det. 

Anonymkode: 4d29e...db2

psykedeliker
Skrevet

Men da lærer jeg meg ikke å tåle det.

Å bli behandlet som dritt kan du da lære andre steder, helt gratis til og med! Kan anbefale hip-hop miljøet.

AnonymBruker
Skrevet
psykedeliker skrev (11 minutter siden):

Å bli behandlet som dritt kan du da lære andre steder, helt gratis til og med! Kan anbefale hip-hop miljøet.

Nei takk til hip-hop miljøet, ellers takk for tips. Ellers vet jeg ikke om jeg er urettferdig mot han, om jeg tar alt jeg bør med i betraktning. Jeg kan ikke ditche folk fordi de ikke gir meg det jeg vil ha. Det et kanskje ikke det jeg trenger. 

psykedeliker
Skrevet

Nei takk til hip-hop miljøet, ellers takk for tips. Ellers vet jeg ikke om jeg er urettferdig mot han, om jeg tar alt jeg bør med i betraktning. Jeg kan ikke ditche folk fordi de ikke gir meg det jeg vil ha. Det et kanskje ikke det jeg trenger.

I et liberalt demokrati er det lov å gjøre ukloke valg, så hvis du vil sløse bort pengene dine er det helt greit for meg.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Mitt eget spørsmål stilt retorisk tilbake til meg. Eller taushet. Aldri klart svar. Jeg har tatt det opp flere ganger på ulike måter. 

Bytt behandler!!!!

Anonymkode: 730ed...040

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Bytt behandler!!!!

Jeg synes det er rart at dette plutselig skal være løsningen nå, når alle her på forumet alltid sier at man må lære seg å stå i ubehag og at det er best å vite minst mulig om behandler. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg synes det er rart at dette plutselig skal være løsningen nå, når alle her på forumet alltid sier at man må lære seg å stå i ubehag og at det er best å vite minst mulig om behandler. 

Behandlingen terapeuten din tilbyr høres jo helt elendig ut. Og det vil du betale for?

psykedeliker
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Det du beskriver handler om noe helt annet enn å vite minst mulig om behandlers privatliv. Det har heller ingenting med å "stå i ubehag" å gjøre.

Endret av psykedeliker

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...