Gå til innhold

Vil du være brydd med å slette?


flisa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

..Selv om nok ALLE sammen allerede har lest den...

:o)

ååå, trodde bare det var meg jeg - i og med at den var til meg, lissom! *s*

Det kunne jo dukke opp noen som IKKE hadde lest den vettø!:-)

Vil i alle fall ikke ha navnet mitt på no' sånt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå, trodde bare det var meg jeg - i og med at den var til meg, lissom! *s*

Det kunne jo dukke opp noen som IKKE hadde lest den vettø!:-)

Vil i alle fall ikke ha navnet mitt på no' sånt!

nei- makan til vævvel har jeg ikke sett her inne siden jeg selv skrev i fylla.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei- makan til vævvel har jeg ikke sett her inne siden jeg selv skrev i fylla.:-)

*rødme*....ja jeg var visst i vestibylen på et hotell i Göteborg en gang jeg også......

Sånt som skjer! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*rødme*....ja jeg var visst i vestibylen på et hotell i Göteborg en gang jeg også......

Sånt som skjer! :-)

det ble en toskete link til på meldinger gitt. Ja, ja - det er betryggende å vite at både du og gubben har vett nok til å feie slike ting under teppet.:-))

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uenig med du

det ble en toskete link til på meldinger gitt. Ja, ja - det er betryggende å vite at både du og gubben har vett nok til å feie slike ting under teppet.:-))

Mvh

Mot disse superarrogante folka preller selv massiv berettiget kritikk av som vann på gåsa, så slike tråder vil det kry av OGSÅ i fremtida.

Før eller siden vil selv det staeste esel måtte bevege seg....det er iallefall håpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mot disse superarrogante folka preller selv massiv berettiget kritikk av som vann på gåsa, så slike tråder vil det kry av OGSÅ i fremtida.

Før eller siden vil selv det staeste esel måtte bevege seg....det er iallefall håpet.

Du er virkelig i slaget i dag du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk nemlig hundregørten treff da jeg søkte på hhv. flisa og shandy, var derfor jeg spurte for om mulig å begrense søket noe.

Du må gjerne slette det for min del. Ville bare at flisa skulle se min beklagelse til henne, det har hun visst gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...