Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Everybody skrev (På 17.8.2026 den 0.29):

Henrik 😂😂

Henrik😂

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror Jenny sitter en stund til som storbonde. 

Skrevet
Ekstra skrev (På 16.8.2026 den 19.56):

Fy denne tråden! Jeg tenkte jo å holde meg unna Farmen, slike serier er virkelig misbruk av tid. Men så var jeg sliten etter en fysisk utskeielse, havnet på sofaen, og plutselig var jeg i gang. Farmen er ikke blitt bedre, så mye kan jeg si. Men likevel god nok til at jeg ble værende 🥹

Ja, en blir fort hekta😆savner litt gamle Farmen👩🏻‍🌾koselig med markede. 

Skrevet (endret)

Farmen alt er nytt i år🤯dette får du se i kveld eller nå på Play. Henrik, Jenny, godseier = åres Farmen😄hvem lager maten av de? ikke sett så mye kjøkken tjeneste. 

Endret av Musikk
Skrevet

Det virker som Henrik spiller en slags rolle der inne, vanskelig å si. Uansett veldig morsomt med alt dramaet han lager 😂😂

Skrevet (endret)
Everybody skrev (13 minutter siden):

Det virker som Henrik spiller en slags rolle der inne, vanskelig å si. Uansett veldig morsomt med alt dramaet han lager 😂😂

Kan han være skuespiller? han troller mye🤭

Endret av Musikk
Skrevet
Everybody skrev (1 time siden):

Jeg synes han er en slitsom klovn. Men positivt at han tydeligvis er glad i hunder. 

Gjengen er nok satt sammen med tanke på drama og konflikter. Det kan godt hende han legger på litt i forhold til sitt vanlige jeg, men jeg tipper han er nokså oppmerksomhetssøkende til vanlig også. Jeg blir svett i øra når han gaulesynger. 

Skrevet
Everybody skrev (2 timer siden):

Klart han spiller for da kan han si etterpå at han ikke er kjip og ikke lyver han heller.  Det sa jo vinneren i fjor og skjønte ikke at noen var sure på henne.  Jeg orker egentlig ikke slik oppførsel.

Skrevet
Musikk skrev (7 minutter siden):

Dagens Farmen episoder var kjedelig. 

Nei, den var veldig bra med masse drama synes jeg i hvert fall.

Skrevet
Everybody skrev (36 minutter siden):

Nei, den var veldig bra med masse drama synes jeg i hvert fall.

Henrik show han løfter opp Farmen🙂litt kjedelig med han helle tiden. 

Skrevet
Dorthe skrev (1 time siden):

Klart han spiller for da kan han si etterpå at han ikke er kjip og ikke lyver han heller.  Det sa jo vinneren i fjor og skjønte ikke at noen var sure på henne.  Jeg orker egentlig ikke slik oppførsel.

Han er ærlig spiller åpent🙂det er bra. 

Skrevet
Musikk skrev (1 time siden):

Han er ærlig spiller åpent🙂det er bra. 

Han oppfører seg som en drittsekk.

Skrevet
Dorthe skrev (1 time siden):

Han oppfører seg som en drittsekk.

Er nok et avtalt spill fra produksjonen, alle har nok sine roller tror jeg. 

Skrevet

Slik fungerer intervjuprosessen  (Farmen)

Digitalt søknadsskjema: Første steg er å registrere en profil på TV 2s offisielle Casting-sider, hvor du må laste opp en presentasjonsvideo og svare på detaljerte spørsmål om din personlighet, bakgrunn og motivasjon.

Førsteintervju (Telefon/Video): Går du videre fra det skriftlige utvalget, blir du kontaktet av en caster for et kortere intervju over telefon eller videolink.

Fysisk audition: Aktuelle kandidater kalles inn til grundige dybdeintervju ansikt til ansikt med produksjonen, ofte kombinert med gruppeintervjuer eller enkle praktiske tester for å se hvordan du samhandler med andre.

Bakgrunnssjekk og helseattest: Siden oppholdet på gården krever mye fysisk og psykisk, må de siste finalistene gjennomgå medisinske sjekker.

Hva ser casterne etter?

Sterke personligheter: Personer som tør å si meningen sin og som skaper engasjement på TV.

Variasjon i bakgrunn: De søker folk i alle aldre, med ulik yrkesbakgrunn, livssyn og geografisk tilhørighet.

Motivasjon: Du må genuint ønske å leve 100 år tilbake i tid uten moderne hjelpemidler

Skrevet
Musikk skrev (1 minutt siden):

Slik fungerer intervjuprosessen  (Farmen)

Digitalt søknadsskjema: Første steg er å registrere en profil på TV 2s offisielle Casting-sider, hvor du må laste opp en presentasjonsvideo og svare på detaljerte spørsmål om din personlighet, bakgrunn og motivasjon.

Førsteintervju (Telefon/Video): Går du videre fra det skriftlige utvalget, blir du kontaktet av en caster for et kortere intervju over telefon eller videolink.

Fysisk audition: Aktuelle kandidater kalles inn til grundige dybdeintervju ansikt til ansikt med produksjonen, ofte kombinert med gruppeintervjuer eller enkle praktiske tester for å se hvordan du samhandler med andre.

Bakgrunnssjekk og helseattest: Siden oppholdet på gården krever mye fysisk og psykisk, må de siste finalistene gjennomgå medisinske sjekker.

Hva ser casterne etter?

Sterke personligheter: Personer som tør å si meningen sin og som skaper engasjement på TV.

Variasjon i bakgrunn: De søker folk i alle aldre, med ulik yrkesbakgrunn, livssyn og geografisk tilhørighet.

Motivasjon: Du må genuint ønske å leve 100 år tilbake i tid uten moderne hjelpemidler

Ser jeg noen av dere på Farmen 2027 ? 

Skrevet

Jeg har sett mye Farmen før.

Vi har ikke begynt å følge med nå. Jeg synes de gjorde en tabbe sist med å ta masse grep fra "Forræder" og lignende. To lag som mer rigget mot hverandre. Infiltratører og sånt.

Farmen burde kanskje fortsatt å fokusere på gårdsarbeid etc. Andre serier er bedre på rent sosialt spill.

Skrevet (endret)

Dagens intro på Farmen🤔er ikke dette familieprogram? kunne ikke misforstå det jeg hørte🤭dere må se ligger ute på Play nå. 

Endret av Musikk
Skrevet (endret)
Musikk skrev (21 minutter siden):

Dagens intro på Farmen🤔er ikke dette familieprogram? kunne ikke misforstå det jeg hørte🤭dere må se ligger ute på Play nå. 

Mitt i kirkeklokkene som ringte over heller byen min🤭kom det en lyd fra Farmen. 

Endret av Musikk

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...