Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Musikk skrev (10 timer siden):

Mitt i kirkeklokkene som ringte over heller byen min🤭kom det en lyd fra Farmen. 

Farmen lyden var bare Henrik. 

Endret av Musikk
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søren der dro Henrik. Ja, han var en ufyselig type men lagde mange morsomme krangler 😂

Skrevet (endret)
Everybody skrev (7 minutter siden):

Søren der dro Henrik. Ja, han var en ufyselig type men lagde mange morsomme krangler 😂

Ja, han var morsom, litt irriterende til tider. 

Endret av Musikk
Skrevet
Everybody skrev (41 minutter siden):

Heldigvis 😉

Skrevet (endret)

Helt unødvendig med dusje orgasmen i begynnelse fra Henrik😅hørtes nå slik ut, kirkeklokkene ringte inn til søndag gudstjenester over Norges land🙂

Endret av Musikk
Skrevet
Musikk skrev (7 timer siden):

Helt unødvendig med dusje orgasmen i begynnelse fra Henrik😅hørtes nå slik ut, kirkeklokkene ringte inn til søndag gudstjenester over Norges land🙂

Hva mener du med det? Programmet ble vel ikke sendt før kl. 19.55 og gudstjenestene er vanligvis kl. 11.00 på formiddagen?

Skrevet (endret)
Babette skrev (2 timer siden):

Hva mener du med det? Programmet ble vel ikke sendt før kl. 19.55 og gudstjenestene er vanligvis kl. 11.00 på formiddagen?

Legges ut på TV2 play rundt 0600 tror jeg. 

Kjedelig at Henrik dro. Han lagde liv. 

Endret av Glitter
Skrevet (endret)
Glitter skrev (22 minutter siden):

Legges ut på TV2 play rundt 0600 tror jeg. 

Kjedelig at Henrik dro. Han lagde liv. 

Hvis du leser innlegget til Musikk som jeg svarte på, skjønner du hvorfor jeg stusser. Jeg er klar over at man kan se Farmen på TV2 play når som helst etter kl. 0600, men hun snakker om noe som ble sendt i kirketida. Den eneste forklaringen jeg kan komme på, er at TV2 sendte en kort reklamesnutt/teaser for Farmen på formiddagen. Og da kan de ha sendt lyd uten bilde, Henrik som stønner av nytelse eller kuldesjokk i dusjen, nettopp for å gjøre folk nysgjerrig. 

Endret av Babette
Skrevet (endret)
Babette skrev (3 timer siden):

Jeg såg Farmen føre kl: 11:00 i min by ringer de føre kl: 11:00. 

Endret av Musikk
Skrevet
Babette skrev (33 minutter siden):

Hvis du leser innlegget til Musikk som jeg svarte på, skjønner du hvorfor jeg stusser. Jeg er klar over at man kan se Farmen på TV2 play når som helst etter kl. 0600, men hun snakker om noe som ble sendt i kirketida. Den eneste forklaringen jeg kan komme på, er at TV2 sendte en kort reklamesnutt/teaser for Farmen på formiddagen. Og da kan de ha sendt lyd uten bilde, Henrik som stønner av nytelse eller kuldesjokk i dusjen, nettopp for å gjøre folk nysgjerrig. 

Jeg såg Farmen om formiddagen i går. Da ringte klokken når Henrik dusjet. Farmen legges ut på Play kl: 03:00. 

Skrevet

Dette var ment som litt humor Henrik dusjet og stønnet akkurat når klokkene ringte🤭dårlig humor💭  

Skrevet
Musikk skrev (3 minutter siden):

Jeg såg Farmen føre kl: 11:00 i min by ringer de føre kl: 11:00. 

Du valgte å se Farmen på TV 2 play litt før kl. 11.00, og så reagerer du på at dette var samtidig som du hørte kirkeklokkene ringe inn til gudstjeneste? 

Skrevet
Babette skrev (24 minutter siden):

Du valgte å se Farmen på TV 2 play litt før kl. 11.00, og så reagerer du på at dette var samtidig som du hørte kirkeklokkene ringe inn til gudstjeneste? 

Ja, det ble litt morsomt. 

Skrevet
Babette skrev (16 minutter siden):

For liten til å delta? Hvor leser du dette? 

Bare et "ordtak" om hanes oppførsel på Farmen. 

Skrevet
Musikk skrev (19 minutter siden):

Bare et "ordtak" om hanes oppførsel på Farmen. 

Du kan ikke omdefinere ordenes betydning ved å kalle det ordtak.

Jeg ser ikke på Farmen, men skumleste artikkelen. 

Skrevet
laban skrev (57 minutter siden):

Du med flere her rette på alt jeg skriver! Du vil ha meg bort fra Doktoronline? 

Skrevet
laban skrev (1 time siden):

Hva hetter dette da? han er ikke voksen nok? han er for barnslig? 

Skrevet
Musikk skrev (18 minutter siden):

Du med flere her rette på alt jeg skriver! Du vil ha meg bort fra Doktoronline? 

Jeg retter slett ikke på alt du skriver. Jeg har forklart deg enkelte ting du har lurt på rundt regler, de forskjellige delforumenes rolle og litt om "kulturen" her som det kan være greit å kjenne til som relativt ny. 

Du har trolig merket at skrivemåten din irriterer enkelte her, derfor prøver jeg å veilede iblant. F.eks. synes jeg ikke du skal definere enhver motsigelse i et diskusjonsforum som et tegn på at noen vil ha deg bort.

Siden du lenket til en artikkel og brukte uttrykket "for liten", kunne det lett se ut som om det sto noe om dette i artikkelen. Derfor spurte @Babette om hvor du så noe om at han var for liten. Hadde du skrevet at du mente umoden eller barnslig, hadde jeg ikke blandet meg inn i det hele tatt. Men du vet sannsynligvis hva et "ordtak" betyr. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...