Musikk Skrevet søndag kl 18:23 Forfatter Skrevet søndag kl 18:23 (endret) Musikk skrev (10 timer siden): Mitt i kirkeklokkene som ringte over heller byen min🤭kom det en lyd fra Farmen. Farmen lyden var bare Henrik. Endret søndag kl 18:26 av Musikk 0 Siter
Everybody Skrevet søndag kl 20:52 Skrevet søndag kl 20:52 Søren der dro Henrik. Ja, han var en ufyselig type men lagde mange morsomme krangler 😂 0 Siter
Musikk Skrevet søndag kl 20:59 Forfatter Skrevet søndag kl 20:59 (endret) Everybody skrev (7 minutter siden): Søren der dro Henrik. Ja, han var en ufyselig type men lagde mange morsomme krangler 😂 Ja, han var morsom, litt irriterende til tider. Endret søndag kl 21:00 av Musikk 0 Siter
Dorthe Skrevet søndag kl 21:33 Skrevet søndag kl 21:33 Everybody skrev (41 minutter siden): Søren der dro Henrik. Ja, han var en ufyselig type men lagde mange morsomme krangler 😂 Heldigvis 😉 0 Siter
Musikk Skrevet søndag kl 22:10 Forfatter Skrevet søndag kl 22:10 (endret) Helt unødvendig med dusje orgasmen i begynnelse fra Henrik😅hørtes nå slik ut, kirkeklokkene ringte inn til søndag gudstjenester over Norges land🙂 Endret søndag kl 22:11 av Musikk 0 Siter
Babette Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Musikk skrev (7 timer siden): Helt unødvendig med dusje orgasmen i begynnelse fra Henrik😅hørtes nå slik ut, kirkeklokkene ringte inn til søndag gudstjenester over Norges land🙂 Hva mener du med det? Programmet ble vel ikke sendt før kl. 19.55 og gudstjenestene er vanligvis kl. 11.00 på formiddagen? 0 Siter
Glitter Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden (endret) Babette skrev (2 timer siden): Hva mener du med det? Programmet ble vel ikke sendt før kl. 19.55 og gudstjenestene er vanligvis kl. 11.00 på formiddagen? Legges ut på TV2 play rundt 0600 tror jeg. Kjedelig at Henrik dro. Han lagde liv. Endret 20 timer siden av Glitter 0 Siter
Babette Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden (endret) Glitter skrev (22 minutter siden): Legges ut på TV2 play rundt 0600 tror jeg. Kjedelig at Henrik dro. Han lagde liv. Hvis du leser innlegget til Musikk som jeg svarte på, skjønner du hvorfor jeg stusser. Jeg er klar over at man kan se Farmen på TV2 play når som helst etter kl. 0600, men hun snakker om noe som ble sendt i kirketida. Den eneste forklaringen jeg kan komme på, er at TV2 sendte en kort reklamesnutt/teaser for Farmen på formiddagen. Og da kan de ha sendt lyd uten bilde, Henrik som stønner av nytelse eller kuldesjokk i dusjen, nettopp for å gjøre folk nysgjerrig. Endret 19 timer siden av Babette 1 Siter
Musikk Skrevet 19 timer siden Forfatter Skrevet 19 timer siden (endret) Babette skrev (3 timer siden): Hva mener du med det? Programmet ble vel ikke sendt før kl. 19.55 og gudstjenestene er vanligvis kl. 11.00 på formiddagen? Jeg såg Farmen føre kl: 11:00 i min by ringer de føre kl: 11:00. Endret 19 timer siden av Musikk 0 Siter
Musikk Skrevet 19 timer siden Forfatter Skrevet 19 timer siden Babette skrev (33 minutter siden): Hvis du leser innlegget til Musikk som jeg svarte på, skjønner du hvorfor jeg stusser. Jeg er klar over at man kan se Farmen på TV2 play når som helst etter kl. 0600, men hun snakker om noe som ble sendt i kirketida. Den eneste forklaringen jeg kan komme på, er at TV2 sendte en kort reklamesnutt/teaser for Farmen på formiddagen. Og da kan de ha sendt lyd uten bilde, Henrik som stønner av nytelse eller kuldesjokk i dusjen, nettopp for å gjøre folk nysgjerrig. Jeg såg Farmen om formiddagen i går. Da ringte klokken når Henrik dusjet. Farmen legges ut på Play kl: 03:00. 0 Siter
Musikk Skrevet 19 timer siden Forfatter Skrevet 19 timer siden Dette var ment som litt humor Henrik dusjet og stønnet akkurat når klokkene ringte🤭dårlig humor💭 0 Siter
Babette Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Musikk skrev (3 minutter siden): Jeg såg Farmen føre kl: 11:00 i min by ringer de føre kl: 11:00. Du valgte å se Farmen på TV 2 play litt før kl. 11.00, og så reagerer du på at dette var samtidig som du hørte kirkeklokkene ringe inn til gudstjeneste? 0 Siter
Musikk Skrevet 18 timer siden Forfatter Skrevet 18 timer siden Babette skrev (24 minutter siden): Du valgte å se Farmen på TV 2 play litt før kl. 11.00, og så reagerer du på at dette var samtidig som du hørte kirkeklokkene ringe inn til gudstjeneste? Ja, det ble litt morsomt. 0 Siter
Musikk Skrevet 14 timer siden Forfatter Skrevet 14 timer siden https://www.dagbladet.no/kjendis/burde-ikke-vaert-castet/85025795 Henrik var for liten til og delta på Farmen, les om oppførsel hans. 0 Siter
Babette Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Musikk skrev (33 minutter siden): https://www.dagbladet.no/kjendis/burde-ikke-vaert-castet/85025795 Henrik var for liten til og delta på Farmen, les om oppførsel hans. For liten til å delta? Hvor leser du dette? 0 Siter
Musikk Skrevet 13 timer siden Forfatter Skrevet 13 timer siden Babette skrev (16 minutter siden): For liten til å delta? Hvor leser du dette? Bare et "ordtak" om hanes oppførsel på Farmen. 0 Siter
laban Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Musikk skrev (19 minutter siden): Bare et "ordtak" om hanes oppførsel på Farmen. Du kan ikke omdefinere ordenes betydning ved å kalle det ordtak. Jeg ser ikke på Farmen, men skumleste artikkelen. 2 Siter
Musikk Skrevet 12 timer siden Forfatter Skrevet 12 timer siden laban skrev (57 minutter siden): Du kan ikke omdefinere ordenes betydning ved å kalle det ordtak. Jeg ser ikke på Farmen, men skumleste artikkelen. Du med flere her rette på alt jeg skriver! Du vil ha meg bort fra Doktoronline? 0 Siter
Musikk Skrevet 12 timer siden Forfatter Skrevet 12 timer siden laban skrev (1 time siden): Du kan ikke omdefinere ordenes betydning ved å kalle det ordtak. Jeg ser ikke på Farmen, men skumleste artikkelen. Hva hetter dette da? han er ikke voksen nok? han er for barnslig? 0 Siter
laban Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Musikk skrev (18 minutter siden): Du med flere her rette på alt jeg skriver! Du vil ha meg bort fra Doktoronline? Jeg retter slett ikke på alt du skriver. Jeg har forklart deg enkelte ting du har lurt på rundt regler, de forskjellige delforumenes rolle og litt om "kulturen" her som det kan være greit å kjenne til som relativt ny. Du har trolig merket at skrivemåten din irriterer enkelte her, derfor prøver jeg å veilede iblant. F.eks. synes jeg ikke du skal definere enhver motsigelse i et diskusjonsforum som et tegn på at noen vil ha deg bort. Siden du lenket til en artikkel og brukte uttrykket "for liten", kunne det lett se ut som om det sto noe om dette i artikkelen. Derfor spurte @Babette om hvor du så noe om at han var for liten. Hadde du skrevet at du mente umoden eller barnslig, hadde jeg ikke blandet meg inn i det hele tatt. Men du vet sannsynligvis hva et "ordtak" betyr. 4 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.