Blondi Skrevet søndag kl 17:40 Skrevet søndag kl 17:40 Glitter skrev (1 minutt siden): Kanskje du burde oppsøke hjelp da? Hva mener du med hjelp? 0 Siter
Blondi Skrevet søndag kl 17:41 Skrevet søndag kl 17:41 Blondi skrev (Akkurat nå): Hva mener du med hjelp? Har du sett at jeg har det? 0 Siter
Glitter Skrevet søndag kl 17:42 Skrevet søndag kl 17:42 Blondi skrev (Akkurat nå): Hva mener du med hjelp? Psykologisk hjelp. Jeg er ingen lege, men får en følelse av at du lider av borderline/emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse. Det er hjelp å få. Jeg fikk hjelp og er sånn ca bra. Har enda symptomer, men ikke nok til en diagnose. 0 Siter
Blondi Skrevet søndag kl 18:16 Skrevet søndag kl 18:16 Glitter skrev (33 minutter siden): Psykologisk hjelp. Jeg er ingen lege, men får en følelse av at du lider av borderline/emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse. Det er hjelp å få. Jeg fikk hjelp og er sånn ca bra. Har enda symptomer, men ikke nok til en diagnose. Hvorfor det? Fordi jeg blir lei meg? Forstår ikke. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:30 Skrevet søndag kl 18:30 Glitter skrev (47 minutter siden): Psykologisk hjelp. Jeg er ingen lege, men får en følelse av at du lider av borderline/emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse. Det er hjelp å få. Jeg fikk hjelp og er sånn ca bra. Har enda symptomer, men ikke nok til en diagnose. Blondi skrev (13 minutter siden): Hvorfor det? Fordi jeg blir lei meg? Forstår ikke. Fordi du virker veldig psykisk ustabil. Anonymkode: f6684...96d 0 Siter
Blondi Skrevet søndag kl 19:16 Skrevet søndag kl 19:16 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Fordi du virker veldig psykisk ustabil. Anonymkode: f6684...96d Og helst sikkert mye mer sant. 0 Siter
ISW Skrevet søndag kl 19:37 Skrevet søndag kl 19:37 Jeg tenker kanskje det er et litt snevert grunnlag å uttale seg om eventuelle diagnoser her, men det virker klart at trådstarter trenger noen å snakke med om det vonde hun opplever. 1 Siter
Blondi Skrevet søndag kl 22:36 Skrevet søndag kl 22:36 Hvorfor er det ikke lov å være lei seg og sårbar her? Eller er det bare meg som ikke kan det? Hadde andre vært det hadde de fått forståelse, men jeg får det motsatte? 0 Siter
Vendi Skrevet søndag kl 22:53 Skrevet søndag kl 22:53 Blondi skrev (8 minutter siden): Hvorfor er det ikke lov å være lei seg og sårbar her? Eller er det bare meg som ikke kan det? Hadde andre vært det hadde de fått forståelse, men jeg får det motsatte? Det er selvfølgelig også lov for deg å være lei deg og vise deg sårbar her ❤️ Det jeg tror mange reagerer på er at det virker som om du så lett går i offerrollen når du ikke får svar, eller får svar du ikke liker. Da virker det som om anklagene ikke er langt unna. Tror du (som alle andre) må være takknemlig for de svarene du får, og ikke ha noen særlige forhåpninger om at så mange skal svare. Det er mange her som ikke får så mange svar på innleggene sine. Noen får til og med 0 svar. Men de går ikke i offerrollen av den grunn og begynner å anklage folk for å være "slemme" fordi de ikke svarer, eller svarer "feil". 0 Siter
Blondi Skrevet mandag kl 12:53 Skrevet mandag kl 12:53 Vendi skrev (13 timer siden): Det er selvfølgelig også lov for deg å være lei deg og vise deg sårbar her ❤️ Det jeg tror mange reagerer på er at det virker som om du så lett går i offerrollen når du ikke får svar, eller får svar du ikke liker. Da virker det som om anklagene ikke er langt unna. Tror du (som alle andre) må være takknemlig for de svarene du får, og ikke ha noen særlige forhåpninger om at så mange skal svare. Det er mange her som ikke får så mange svar på innleggene sine. Noen får til og med 0 svar. Men de går ikke i offerrollen av den grunn og begynner å anklage folk for å være "slemme" fordi de ikke svarer, eller svarer "feil". Takk, men er du sikker på det? I dette innlegget gjorde jeg meg sårbar. Jeg får kritikk for det. Sånn jeg har forstått det er jeg ikke likt her. Og mange unngår å svare meg. Kanskje vil ha meg vekk. Jeg bestemmer ikke noe, men når jeg lager innlegg her så er det for å få tilbakemeldinger. og man ser mange har lest. Ikke at det skal være mange, men noen. Det er meningen med innlegget eller så kunne vi tenkt det eller skrevet det på et papir. 0 Siter
Lillemus Skrevet mandag kl 12:54 Skrevet mandag kl 12:54 Blondi skrev (Akkurat nå): Takk, men er du sikker på det? I dette innlegget gjorde jeg meg sårbar. Jeg får kritikk for det. Sånn jeg har forstått det er jeg ikke likt her. Og mange unngår å svare meg. Kanskje vil ha meg vekk. Jeg bestemmer ikke noe, men når jeg lager innlegg her så er det for å få tilbakemeldinger. og man ser mange har lest. Ikke at det skal være mange, men noen. Det er meningen med innlegget eller så kunne vi tenkt det eller skrevet det på et papir. Det var mange som svarte deg i Helg-tråden, det var jo en riktig hyggelig tråd, men det var du selv som plutselig snudde på det der. 0 Siter
Blondi Skrevet mandag kl 12:54 Skrevet mandag kl 12:54 Og så spm til alle er det noen som synes denne var grei mot meg? Dett håper jeg å få svar på! 0 Siter
Blondi Skrevet mandag kl 12:58 Skrevet mandag kl 12:58 Lillemus skrev (1 minutt siden): Det var mange som svarte deg i Helg-tråden, det var jo en riktig hyggelig tråd, men det var du selv som plutselig snudde på det der. Ja, det var det. Jeg ble spurt hva med meg og jeg svarte og skrev at dere måtte kose dere videre med den. Jeg var lei meg. 0 Siter
Vhanja Skrevet mandag kl 13:03 Skrevet mandag kl 13:03 Blondi skrev (1 minutt siden): Ja, det var det. Jeg ble spurt hva med meg og jeg svarte og skrev at dere måtte kose dere videre med den. Jeg var lei meg. Det er jo hva jeg ser går igjen. Du starter tråder under nick om hvordan andre har det. Du får masse hyggelige og positive tilbakemeldinger. Du starter tråder som anonym hvor du er negativ, og ting eskalerer bare og blir verre og verre. Utfra hva jeg har sett så tror jeg at folk blir litt mettet når det går i det samme negative hver gang du starter en tråd om at du er "lei deg". Folk vet også av erfaring at hvis de sier noe som blir oppfattet feil så eskalerer det hele, og da er det bedre å ikke svare. dermed får du lite svar på den type tråder. Det betyr ikke at du ikke har lov å starte tråder når ting er vondt. Men hvis du står fast i det samme over lang tid så erfarer jo folk også at det er lite de kan si som faktisk hjelper deg. For det er ikke vi på forum som kan hjelpe deg til å komme videre, du må gjøre det selv. Og gjør du ikke den jobben så stagnerer du. Og da er det begrenset hva folk på forum kan hjelpe deg med. 2 Siter
psykedeliker Skrevet mandag kl 13:13 Skrevet mandag kl 13:13 Blondi skrev (18 minutter siden): Det er meningen med innlegget eller så kunne vi tenkt det eller skrevet det på et papir. Hvorfor drøfter du det ikke heller med en profesjonell behandler? 1 Siter
laban Skrevet mandag kl 13:16 Skrevet mandag kl 13:16 Blondi skrev (11 minutter siden): Jeg ble spurt hva med meg og jeg svarte og skrev at dere måtte kose dere videre med den. Og det skrev du anonymt, slik at vi måtte gjette at det var du som svarte (ikke at det var umulig). Det er egentlig ikke lov å skrive både med nick og anonymt i samme tråd, men det viktigste er at det skapte usikkerhet i tråden når du plutselig slo om til å være såret. Det blir ikke flere svar av den typen stemningsskifte. Vi er nødt til å forholde oss til det som faktisk skrives, vi kan ikke gjette at et spørsmål om hvorvidt vi har en "nydelig helg" egentlig er en bønn om omsorg. 2 Siter
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:59 Skrevet mandag kl 13:59 Vhanja skrev (51 minutter siden): Det er jo hva jeg ser går igjen. Du starter tråder under nick om hvordan andre har det. Du får masse hyggelige og positive tilbakemeldinger. Du starter tråder som anonym hvor du er negativ, og ting eskalerer bare og blir verre og verre. Utfra hva jeg har sett så tror jeg at folk blir litt mettet når det går i det samme negative hver gang du starter en tråd om at du er "lei deg". Folk vet også av erfaring at hvis de sier noe som blir oppfattet feil så eskalerer det hele, og da er det bedre å ikke svare. dermed får du lite svar på den type tråder. Det betyr ikke at du ikke har lov å starte tråder når ting er vondt. Men hvis du står fast i det samme over lang tid så erfarer jo folk også at det er lite de kan si som faktisk hjelper deg. For det er ikke vi på forum som kan hjelpe deg til å komme videre, du må gjøre det selv. Og gjør du ikke den jobben så stagnerer du. Og da er det begrenset hva folk på forum kan hjelpe deg med. Jeg er en av de som ikke orker å svare ts lenger fordi hun så raskt går til angrep. ts trenger helt klart psykologisk hjelp, eller hva tror du, @nachnoo? Anonymkode: 32258...1ba 0 Siter
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:00 Skrevet mandag kl 14:00 Blondi skrev (57 minutter siden): Og så spm til alle er det noen som synes denne var grei mot meg? Dett håper jeg å få svar på! Forstår ikke helt hva du mener her. Du sier at du ønsker omsorg når du er lei deg. Jeg tror at hvis du begynner og gi litt omsorg til de brukerne som sliter, får du også mer omsorg. Hvis du leser det @stjernestøv skriver så ser du det. Hun har mye og stri med, men er veldig flink til og gi andre støtte og oppmuntring. Det er vært og prøve. Anonymkode: f6684...96d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Fortsatt vondt og enda mer når jeg skjønner hvordan ting er her. Skjønner at det er få eller ingen som liker meg. og bare er irritert på meg. Ser flere bekrefter at de aldri svarer meg eller skal gjøre det igjen. Så hva gjør jeg da? Vil dere at jeg ikke skal være her? Og seg heller ikke en som støtter eller forstår meg. Så jeg er alene. Litt sånn alle mot en. Skjønner også at det ikke tåles å ha det kjipt og at når det er sagt en gang så aldri mer. Så bedre at jeg har det kjipt alene enn at jeg skal plage dere med det her har jeg skjønt. Ser det skal være glad saker her eller bare om ting som ikke angår seg selv. Ja, jeg gikk i fra å anonym og bruke nick. Men den ene gang var en glipp så da skrev jeg like godt videre med nick. For jeg vet og er ikke i tråder og veksler mellom anonym og nick. Ja, kom ikke bruker navnet noe med stjerne er en fin bruker og har pratet litt med henne, men lenge siden nå. Anonymkode: 26d7a...1ce 0 Siter
Blondi Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fortsatt vondt og enda mer når jeg skjønner hvordan ting er her. Skjønner at det er få eller ingen som liker meg. og bare er irritert på meg. Ser flere bekrefter at de aldri svarer meg eller skal gjøre det igjen. Så hva gjør jeg da? Vil dere at jeg ikke skal være her? Og seg heller ikke en som støtter eller forstår meg. Så jeg er alene. Litt sånn alle mot en. Skjønner også at det ikke tåles å ha det kjipt og at når det er sagt en gang så aldri mer. Så bedre at jeg har det kjipt alene enn at jeg skal plage dere med det her har jeg skjønt. Ser det skal være glad saker her eller bare om ting som ikke angår seg selv. Ja, jeg gikk i fra å anonym og bruke nick. Men den ene gang var en glipp så da skrev jeg like godt videre med nick. For jeg vet og er ikke i tråder og veksler mellom anonym og nick. Ja, kom ikke bruker navnet noe med stjerne er en fin bruker og har pratet litt med henne, men lenge siden nå. Anonymkode: 26d7a...1ce 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.