Gå til innhold

Vondt i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ingenting er et greit svar, hvis du ikke gir full bekreftelse på ts sine følelser/mening. Du skal bare jatte med, hvor ille det er og for et flott menneske ts er.

Anonymkode: f6684...96d

Spar meg for å komme inn i tråden min å slenge dritt om meg! 

I en tråd der det står jeg har det vondt 👏🏻👏🏻👏🏻

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noe mer dere vil si om meg! Kom igjen!!!

AnonymBruker
Skrevet
Blondi skrev (Akkurat nå):

Spar meg for å komme inn i tråden min å slenge dritt om meg! 

I en tråd der det står jeg har det vondt 👏🏻👏🏻👏🏻

Jeg tror ikke du egentlig ønsker deg venner. For du gjør jo alt du kan for å aktivt dytte folk bort fra deg. Selv når du vet at det er konsekvensen så fortsetter du å oppføre deg på en måte som du VET dytter folk bort fra deg. Og så skylder du på alle andre om hvor fæle de er når det er DU SELV som har VALGT å oppføre deg på en måte som du VET dytter folk bort fra deg.

Anonymkode: c6a4c...d3a

AnonymBruker
Skrevet

Du synes synd på deg selv. Du blir kranglete når folk råder deg til å ikke skrive manipulerende. Hva er det egentlig du ønsker?

Som deg har jeg også mistet venner, det har sikkert de fleste.

Skal du få nye så slutt å sutre. 

Jeg overøses ikke av kjærlighet på noe forum jeg heller.

Anonymkode: f13ae...877

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er et grusomt menneske som ingen gidder å være venner med og behandl meg gjerne dårlig. Ignorer meg om jeg har det vondt. Og skriv stygge ting om meg og være stygg! Jeg er ikke verdt noe. Det elsker jeg. 

Takk til alle som vil bidra til dette og gjør søndagen min fæl ❤️

Anonymkode: 26d7a...1ce

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er et grusomt menneske som ingen gidder å være venner med og behandl meg gjerne dårlig. Ignorer meg om jeg har det vondt. Og skriv stygge ting om meg og være stygg! Jeg er ikke verdt noe. Det elsker jeg. 

Jeg gir opp. Jeg forstår ikke hvorfor jeg en gang prøvde.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg gir opp. Jeg forstår ikke hvorfor jeg en gang prøvde.

Nei, spar deg! Som dere alle gjør! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, spar deg! Som dere alle gjør! 

Jeg skal gjøre det. Jeg skal ikke svare deg mer, hverken i denne tråden eller fremtidige tråder. Din oppførsel, ikke din verdi som menneske, men din OPPFØRSEL, er det som gjør at folk ikke svarer deg. Så nå vet du hvorfor folk ikke svarer. Det er en konsekvens av DITT valg og DIN oppførsel. Du ser jo at når du skriver fine tråder under nick så får du mange, hyggelige svar. Når du skriver som anonym og klager og synes synd på deg selv, så blir folk lei. Ikke din verdi som menneske, din OPPFØRSEL. 

AnonymBruker
Skrevet

Dere får holde dere til å aldri svare meg som gjør dere glad! Jeg er ikke verdt det. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg skal gjøre det. Jeg skal ikke svare deg mer, hverken i denne tråden eller fremtidige tråder. Din oppførsel, ikke din verdi som menneske, men din OPPFØRSEL, er det som gjør at folk ikke svarer deg. Så nå vet du hvorfor folk ikke svarer. Det er en konsekvens av DITT valg og DIN oppførsel. Du ser jo at når du skriver fine tråder under nick så får du mange, hyggelige svar. Når du skriver som anonym og klager og synes synd på deg selv, så blir folk lei. Ikke din verdi som menneske, din OPPFØRSEL. 

Gjør det! Få alle andre til å gjøre det samme. Jeg har ingen verdi og fortjener ingenting!!!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Gjør det! Få alle andre til å gjøre det samme. Jeg har ingen verdi og fortjener ingenting!!!

Og for all del jeg fortjener heller aldri svar når jeg har det vondt. 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Og for all del jeg fortjener heller aldri svar når jeg har det vondt. 

Prøv å pust med magen, ta et steg tilbake og se hele situasjonen fra et fugleperspektiv. Kanskje du da ser det mange prøver å fortelle deg. 

Endret av Glitter
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Du er så passiv/aggressiv at det er vanskelig og svare deg på en god måte.

Anonymkode: f6684...96d

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...