Blondi Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Glitter skrev (1 minutt siden): Kanskje du burde oppsøke hjelp da? Hva mener du med hjelp? 0 Siter
Blondi Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Blondi skrev (Akkurat nå): Hva mener du med hjelp? Har du sett at jeg har det? 0 Siter
Glitter Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Blondi skrev (Akkurat nå): Hva mener du med hjelp? Psykologisk hjelp. Jeg er ingen lege, men får en følelse av at du lider av borderline/emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse. Det er hjelp å få. Jeg fikk hjelp og er sånn ca bra. Har enda symptomer, men ikke nok til en diagnose. 0 Siter
Blondi Skrevet 50 minutter siden Skrevet 50 minutter siden Glitter skrev (33 minutter siden): Psykologisk hjelp. Jeg er ingen lege, men får en følelse av at du lider av borderline/emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse. Det er hjelp å få. Jeg fikk hjelp og er sånn ca bra. Har enda symptomer, men ikke nok til en diagnose. Hvorfor det? Fordi jeg blir lei meg? Forstår ikke. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 36 minutter siden Skrevet 36 minutter siden Glitter skrev (47 minutter siden): Psykologisk hjelp. Jeg er ingen lege, men får en følelse av at du lider av borderline/emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse. Det er hjelp å få. Jeg fikk hjelp og er sånn ca bra. Har enda symptomer, men ikke nok til en diagnose. Blondi skrev (13 minutter siden): Hvorfor det? Fordi jeg blir lei meg? Forstår ikke. Fordi du virker veldig psykisk ustabil. Anonymkode: f6684...96d 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.