Vhanja Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Fortsatt vondt og enda mer når jeg skjønner hvordan ting er her. Skjønner at det er få eller ingen som liker meg. og bare er irritert på meg. Ser flere bekrefter at de aldri svarer meg eller skal gjøre det igjen. Så hva gjør jeg da? Vil dere at jeg ikke skal være her? Og seg heller ikke en som støtter eller forstår meg. Så jeg er alene. Litt sånn alle mot en. Skjønner også at det ikke tåles å ha det kjipt og at når det er sagt en gang så aldri mer. Så bedre at jeg har det kjipt alene enn at jeg skal plage dere med det her har jeg skjønt. Ser det skal være glad saker her eller bare om ting som ikke angår seg selv. Ja, jeg gikk i fra å anonym og bruke nick. Men den ene gang var en glipp så da skrev jeg like godt videre med nick. For jeg vet og er ikke i tråder og veksler mellom anonym og nick. Ja, kom ikke bruker navnet noe med stjerne er en fin bruker og har pratet litt med henne, men lenge siden nå. Anonymkode: 26d7a...1ce Det er ingen av oss som kan hjelpe deg når du er der. Du tolker ting negativt i eget hode og ingenting av det vi skriver vil hjelpe deg. Det er forsøkt flere ganger før. Det meste av det du skriver her også bare feiltolkninger, men ingen her kan hjelpe deg. Du trenger mer hjelp enn hva et forum kan gi deg. Jeg håper du vil ta kontakt med din fastlege og be om mer hjelp for dine utfordringer. 1 Siter
Musikk Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (På 16.8.2026 den 0.05): Fikk sett en film av en venninne jeg hadde som dumpet meg. Det var så vondt å se henne ute å kose seg. Og hun tenker nok ikke på meg. Tårer i kveld/natten. Anonymkode: 26d7a...1ce Ingen god venninne😔 0 Siter
Blondi Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Musikk skrev (1 time siden): Ingen god venninne😔 Sant. Ikke noe god venn for meg. Men det menes at det er jeg som er problemet så da var hun sikkert fantastisk egentlig 😔 0 Siter
Musikk Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Blondi skrev (7 minutter siden): Sant. Ikke noe god venn for meg. Men det menes at det er jeg som er problemet så da var hun sikkert fantastisk egentlig 😔 Jeg tror ikke du er problemet🙂 0 Siter
Blondi Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Vhanja skrev (1 time siden): Det er ingen av oss som kan hjelpe deg når du er der. Du tolker ting negativt i eget hode og ingenting av det vi skriver vil hjelpe deg. Det er forsøkt flere ganger før. Det meste av det du skriver her også bare feiltolkninger, men ingen her kan hjelpe deg. Du trenger mer hjelp enn hva et forum kan gi deg. Jeg håper du vil ta kontakt med din fastlege og be om mer hjelp for dine utfordringer. Takk for svaret ditt. Du hoppet over det meste jeg spurte om, men jeg skjønner, 0 Siter
Blondi Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Musikk skrev (7 minutter siden): Jeg tror ikke du er problemet🙂 Vet ikke. Jeg er jo håpløs sies det. 0 Siter
Martine Skrevet 7 minutter siden Skrevet 7 minutter siden (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Fortsatt vondt og enda mer når jeg skjønner hvordan ting er her. Skjønner at det er få eller ingen som liker meg. og bare er irritert på meg. Ser flere bekrefter at de aldri svarer meg eller skal gjøre det igjen. Så hva gjør jeg da? Vil dere at jeg ikke skal være her? Og seg heller ikke en som støtter eller forstår meg. Så jeg er alene. Litt sånn alle mot en. Skjønner også at det ikke tåles å ha det kjipt og at når det er sagt en gang så aldri mer. Så bedre at jeg har det kjipt alene enn at jeg skal plage dere med det her har jeg skjønt. Ser det skal være glad saker her eller bare om ting som ikke angår seg selv. Ja, jeg gikk i fra å anonym og bruke nick. Men den ene gang var en glipp så da skrev jeg like godt videre med nick. For jeg vet og er ikke i tråder og veksler mellom anonym og nick. Ja, kom ikke bruker navnet noe med stjerne er en fin bruker og har pratet litt med henne, men lenge siden nå. Anonymkode: 26d7a...1ce Jeg tror ikke det er slik at alle er i mot deg eller at ingen liker deg. Jeg tror du akkurat nå tolker mye av det som blir skrevet ut fra hvor vondt du har det, og da kan det være lett å lese inn avvisning i ting som kanskje ikke er ment slik. Det er mye lettere for folk å møte deg slik du ønsker om du er så konkret du klarer om hva du faktisk trenger fra andre. I stedet for å projisere det du føler over på andre og tolke det de gjør ut fra det, prøv å uttrykke behovene dine i stedet. Det kan være skummelt fordi du må tørre å være sårbar på en annen måte enn det du gjør nå, men jeg tror faktisk du vil føle deg mye mindre alene da. Endret 5 minutter siden av Martine 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.