Gå til innhold

Økning av Abilify med 5 mg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at Xeplion ble seponert så har opplevelsen av at verden ikke er ekte og at kun jeg er ekte, samt at stemmer om å skade både meg selv og andre har blitt så sterke at jeg sliter med å stå imot. I stedet for å sette tilbake Xeplion så har de valgt å øke Abilify med bare 5 mg? 

Hva skal dette hjelpe for? 

@nachnoo 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hjelper på selvtilliten til din behandler å vise at han «gjør noe».

1. Psykosen din begynte da de la til Abilify

2. Psykosen din forverret seg da de fjernet Xeplion og økte Abilify.

Når skal denne galskapen ta slutt?

Skrevet
Glitter skrev (15 minutter siden):

Etter at Xeplion ble seponert så har opplevelsen av at verden ikke er ekte og at kun jeg er ekte, samt at stemmer om å skade både meg selv og andre har blitt så sterke at jeg sliter med å stå imot. I stedet for å sette tilbake Xeplion så har de valgt å øke Abilify med bare 5 mg? 

Hva skal dette hjelpe for? 

@nachnoo 

Se svaret til ISW. Jeg tror ikke det hjelper deg med noe. 
Du bør over på et AP som virker. 

Skrevet
ISW skrev (4 minutter siden):

Det hjelper på selvtilliten til din behandler å vise at han «gjør noe».

1. Psykosen din begynte da de la til Abilify

2. Psykosen din forverret seg da de fjernet Xeplion og økte Abilify.

Når skal denne galskapen ta slutt?

Det begynte lenge før jeg begynte med Abilify, men. Ja det forverret seg da de tok bort Xeplion. 

Skrevet
nachnoo skrev (Akkurat nå):

Se svaret til ISW. Jeg tror ikke det hjelper deg med noe. 
Du bør over på et AP som virker. 

Okei. Men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre i forhold til det for egentlig vil jeg ikke ha medisiner i det hele tatt. Men jeg vil jo føle meg bedre da så burde kanskje be om å starte på Xeplion igjen? 

Skrevet
Glitter skrev (Akkurat nå):

Det begynte lenge før jeg begynte med Abilify, men. Ja det forverret seg da de tok bort Xeplion. 

Du har slitt lenge, det stemmer, men dette akutte hvor verden ikke var ekte og stemmene dine som kommanderer destruktivitet, begynte da de la til Abilify pga bivirkninger med prolaktin.

Skrevet
ISW skrev (Akkurat nå):

Du har slitt lenge, det stemmer, men dette akutte hvor verden ikke var ekte og stemmene dine som kommanderer destruktivitet, begynte da de la til Abilify pga bivirkninger med prolaktin.

Det var kanskje da jeg begynte å skrive om det på forumet, men jeg har hatt det sånn lenger. 

Skrevet
Glitter skrev (1 minutt siden):

Det var kanskje da jeg begynte å skrive om det på forumet, men jeg har hatt det sånn lenger. 

Det er vel holdepunkter for at lav dose Abilify er mer «pro-psykotisk» enn høy dose, men jeg er helt enig med Nachnoo. Utfordringen er hvordan du som pasient skal kommunisere dette på tvang.

Skrevet
ISW skrev (8 minutter siden):

Det er vel holdepunkter for at lav dose Abilify er mer «pro-psykotisk» enn høy dose, men jeg er helt enig med Nachnoo. Utfordringen er hvordan du som pasient skal kommunisere dette på tvang.

Ja..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...