Glitter Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hjelper det å ruse seg? Anonymkode: 9acd0...c9a Selvfølgelig ikke. Men bortsett fra alkohol så har jeg bare rørt amfetamin én gang på 16 måneder. Alkoholen er periodevis. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 56 minutter siden Skrevet 56 minutter siden Glitter skrev (21 minutter siden): Selvfølgelig ikke. Men bortsett fra alkohol så har jeg bare rørt amfetamin én gang på 16 måneder. Alkoholen er periodevis. Alkohol er faktisk det mest skadelige rusmiddelet. Anonymkode: 1aae1...2b6 0 Siter
Glitter Skrevet 46 minutter siden Forfatter Skrevet 46 minutter siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Alkohol er faktisk det mest skadelige rusmiddelet. Anonymkode: 1aae1...2b6 Legen i dag sa hasj og amfetamin er det mest skadelige i forhold til psykose. Som er det som diskuteres her. Ikke de fysiske skadene. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 40 minutter siden Skrevet 40 minutter siden Glitter skrev (4 minutter siden): Legen i dag sa hasj og amfetamin er det mest skadelige i forhold til psykose. Som er det som diskuteres her. Ikke de fysiske skadene. Så da er alkohol greit da, liksom? Du skjønner tydeligvis ikke hvor langt ute å kjøre du er med alkoholen. Anonymkode: 1aae1...2b6 0 Siter
Glitter Skrevet 32 minutter siden Forfatter Skrevet 32 minutter siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Så da er alkohol greit da, liksom? Du skjønner tydeligvis ikke hvor langt ute å kjøre du er med alkoholen. Anonymkode: 1aae1...2b6 Nei, har faktisk ikke sagt at det er greit. Men jeg vet bedre enn deg om hvor langt ute jeg er. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.