Gå til innhold

Økning av Abilify med 5 mg?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hjelper det å ruse seg?

Anonymkode: 9acd0...c9a

Selvfølgelig ikke. Men bortsett fra alkohol så har jeg bare rørt amfetamin én gang på 16 måneder. Alkoholen er periodevis. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Glitter skrev (21 minutter siden):

Selvfølgelig ikke. Men bortsett fra alkohol så har jeg bare rørt amfetamin én gang på 16 måneder. Alkoholen er periodevis. 

Alkohol er faktisk det mest skadelige rusmiddelet. 

Anonymkode: 1aae1...2b6

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Alkohol er faktisk det mest skadelige rusmiddelet. 

Legen i dag sa hasj og amfetamin er det mest skadelige i forhold til psykose. Som er det som diskuteres her. Ikke de fysiske skadene. 

Skrevet
Glitter skrev (4 minutter siden):

Legen i dag sa hasj og amfetamin er det mest skadelige i forhold til psykose. Som er det som diskuteres her. Ikke de fysiske skadene. 

Så da er alkohol greit da, liksom? Du skjønner tydeligvis ikke hvor langt ute å kjøre du er med alkoholen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Så da er alkohol greit da, liksom? Du skjønner tydeligvis ikke hvor langt ute å kjøre du er med alkoholen. 

Nei, har faktisk ikke sagt at det er greit. Men jeg vet bedre enn deg om hvor langt ute jeg er. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...