stjernestøv Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden ISW skrev (1 time siden): Du hører aldri en stemme i hodet si at du skal ta deg en kopp kaffe Jo, jeg hører gode stemmer rett som det er og de hjelper meg faktisk. Kan være min mor eller hjelpere f.eks så de finnes de gode stemmene, da er det ikke sykt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden stjernestøv skrev (41 minutter siden): Jo, jeg hører gode stemmer rett som det er og de hjelper meg faktisk. Kan være min mor eller hjelpere f.eks så de finnes de gode stemmene, da er det ikke sykt. Dette er psykose. Ingen friske hører stemmer til døde slektninger og «hjelpere». Anonymkode: 9acd0...c9a 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Dette er psykose. Ingen friske hører stemmer til døde slektninger og «hjelpere». Anonymkode: 9acd0...c9a Jo mange gjør det, hva tror du et medium driver med? Og hva med Margit sandemo, var hun og psykotisk? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden stjernestøv skrev (12 minutter siden): Jo mange gjør det, hva tror du et medium driver med? Og hva med Margit sandemo, var hun og psykotisk? Margit Sandemo var innlagt flere ganger. Anonymkode: 9acd0...c9a 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Margit Sandemo var innlagt flere ganger. Anonymkode: 9acd0...c9a Ja hun hadde traumatiske opplevelser i livet sitt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden stjernestøv skrev (4 minutter siden): Ja hun hadde traumatiske opplevelser i livet sitt. Og psykiske lidelser. Hun slo også ihjel en mann som 11-årlng. Bare å google Anonymkode: 9acd0...c9a 0 Siter
Vhanja Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og psykiske lidelser. Hun slo også ihjel en mann som 11-årlng. Bare å google Anonymkode: 9acd0...c9a Det var fordi hun ble voldtatt av ham, det var i selvforsvar. Det er skikkelig ufint av deg å ikke ta det med. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og psykiske lidelser. Hun slo også ihjel en mann som 11-årlng. Bare å google Anonymkode: 9acd0...c9a Han som voldtok henne mener du? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Vhanja skrev (8 minutter siden): Det var fordi hun ble voldtatt av ham, det var i selvforsvar. Det er skikkelig ufint av deg å ikke ta det med. Alt står på nett. Jeg skrev at det var bare å google. Anonymkode: 9acd0...c9a 0 Siter
Vhanja Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Alt står på nett. Jeg skrev at det var bare å google. Anonymkode: 9acd0...c9a Men du unnlot å nevne det viktige punktet om at hun drepte i selvforsvar fordi hun ble voldtatt. Dermed fremstilte du det skjevt, og dermed ufint. Endret 3 timer siden av Vhanja 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Vhanja skrev (Akkurat nå): Men du unnlot å nevne det viktige punktet om at hun drepte i selvforsvar fordi hun ble voldtatt. Er det virkelig mitt ansvar å redegjøre for det???? Anonymkode: 9acd0...c9a 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det virkelig mitt ansvar å redegjøre for det???? Anonymkode: 9acd0...c9a Så lenge du tar med halve sanneheten som et argument i en diskusjon og argumentet ikke hadde hatt nytte om du hadde tatt med hele sannheten, ja. 1 Siter
Vhanja Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det virkelig mitt ansvar å redegjøre for det???? Anonymkode: 9acd0...c9a Du fremstilte det urederlig. Så enkelt er det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Vhanja skrev (Akkurat nå): Du fremstilte det urederlig. Så enkelt er det. Hvordan klarer en 11 åring å drepe? Anonymkode: d3786...73e 0 Siter
Vhanja Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan klarer en 11 åring å drepe? Anonymkode: d3786...73e Det vet jo ikke jeg. Men hvis jeg husker rett så fant hun en kniv eller tilsvarende og stakk ham i ryggen mens han voldtok henne. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Vhanja skrev (Akkurat nå): Du fremstilte det urederlig. Så enkelt er det. Jeg har sett opp til deg før. Men nå sank du ned for meg. Men ok, jeg tar det til meg. Jeg skal sørge for å gi en utdypende forklaring neste gang jeg deler noe som ligger åpent for alle på nett! Anonymkode: 9acd0...c9a 0 Siter
Glitter Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har sett opp til deg før. Men nå sank du ned for meg. Men ok, jeg tar det til meg. Jeg skal sørge for å gi en utdypende forklaring neste gang jeg deler noe som ligger åpent for alle på nett! Anonymkode: 9acd0...c9a Ser ikke hva Vhanja skrev som var galt og som skulle gjøre at hun sank ned. Bare du som ikke tåler motstand. 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Glitter skrev (Akkurat nå): Ser ikke hva Vhanja skrev som var galt og som skulle gjøre at hun sank ned. Bare du som ikke tåler motstand. Jeg tåler motstanden. Jeg ble bare skuffet over henne, thats it. Anonymkode: 9acd0...c9a 0 Siter
Glitter Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tåler motstanden. Jeg ble bare skuffet over henne, thats it. Anonymkode: 9acd0...c9a Skjønner ikke hvorfor. 0 Siter
Vhanja Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har sett opp til deg før. Men nå sank du ned for meg. Men ok, jeg tar det til meg. Jeg skal sørge for å gi en utdypende forklaring neste gang jeg deler noe som ligger åpent for alle på nett! Anonymkode: 9acd0...c9a Det betyr veldig mye for meg, at en person som skriver som anonym nå sier at jeg har sunket i deres øyne. Hvordan skal jeg sove i natt? Hvis du vil at din mening om meg skal ha noen verdi, så ha baller nok til å skrive den under nick. Ellers må jeg si det er rart at det å kreve at noen fremstiller noe rederlig er nok til at man synker i verdi. Det klarer jeg oppriktig ikke å forstå. Endret 2 timer siden av Vhanja 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.