Gå til innhold

Jeg fortjener ikke å leve og at jeg lever på overtid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hengt meg veldig opp i det. Føler jeg lever på overtid siden det siste selvmordsforsøket gikk i vasken. Samtidig er jeg redd for å dø (og litt for å angre også).

Anonymkode: 93f57...e2d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg har hengt meg veldig opp i det. Føler jeg lever på overtid siden det siste selvmordsforsøket gikk i vasken. Samtidig er jeg redd for å dø (og litt for å angre også).

Hva slags tilbakemeldinger vil kunne være til hjelp for deg i denne tråden?

Hvis det er du som også har startet noen andre tråder om selvmord i dag, så foreslår jeg at du begrenser deg til kun å diskutere i en av trådene eller at du skriver eksplisitt at det er du står bak også de andre. 

Skrevet
frosken skrev (1 minutt siden):

Hva slags tilbakemeldinger vil kunne være til hjelp for deg i denne tråden?

Hvis det er du som også har startet noen andre tråder om selvmord i dag, så foreslår jeg at du begrenser deg til kun å diskutere i en av trådene eller at du skriver eksplisitt at det er du står bak også de andre. 

Jeg vet ikke? Forsøker vel bare å finne ett pittelite snev av håp for jeg har ikke noe akkurat nå og jeg er såpass redd for å dø at jeg bare håper at jeg kanskje kan finne en liten gnist som kan hjelpe på en eller annen måte. Om det gir mening?

Ja, det er meg....

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg vet ikke? Forsøker vel bare å finne ett pittelite snev av håp for jeg har ikke noe akkurat nå og jeg er såpass redd for å dø at jeg bare håper at jeg kanskje kan finne en liten gnist som kan hjelpe på en eller annen måte. Om det gir mening?

Ja, det er meg....

Det er ok å ville snakke med andre på forum om dette, men prøv å rydd opp i det med alle trådene. Du har også et ansvar for å ikke gjøre andre veldig bekymret for deg, men så lenge du er ute etter gode løsninger, så vil du kunne få det her. Jeg synes xbellax hadde noen interessante betraktninger der hun ber deg om å gjøre konkrete praktiske ting, og ikke sitte alt for mye å gruble. 

Jeg har en annen tilnærming, - jeg tenker at hovedmotivasjonen for å ikke ta livet sitt, godt kan være at man ikke ønsker å påføre andre den smerten de opplever når noen tar sitt liv. Holder du deg i live, så kan det også komme til å bli en god del gode dager - men hovedmotivasjonen kan godt ligge på hensynet til andre. 

Skrevet
frosken skrev (2 minutter siden):

Det er ok å ville snakke med andre på forum om dette, men prøv å rydd opp i det med alle trådene. Du har også et ansvar for å ikke gjøre andre veldig bekymret for deg, men så lenge du er ute etter gode løsninger, så vil du kunne få det her. Jeg synes xbellax hadde noen interessante betraktninger der hun ber deg om å gjøre konkrete praktiske ting, og ikke sitte alt for mye å gruble. 

Jeg har en annen tilnærming, - jeg tenker at hovedmotivasjonen for å ikke ta livet sitt, godt kan være at man ikke ønsker å påføre andre den smerten de opplever når noen tar sitt liv. Holder du deg i live, så kan det også komme til å bli en god del gode dager - men hovedmotivasjonen kan godt ligge på hensynet til andre. 

Hva mener du med å rydde opp i trådene? Jeg får ikke til å slette noen av de? Ja, tenkte jeg skulle forsøke gå meg en tur etter hvert.

Jeg har ikke troen på at noen vil føle smerte omnår jeg tar livet mitt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...