stjernestøv Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden Vhanja skrev (4 minutter siden): Neida, jeg kommer ikke til å argumentere mot deg mer. Jeg vet det er helt nytteløst og bortkastet tid. Men jeg ser det jeg ser. Blant annet at til og med Glitter er mer åpen for at det hun opplever er vrangforestillinger enn hva du er. Det burde si deg en del. Men jeg vet det ikke kommer til å gjøre det. Så jeg legger denne ballen død her nå for min del. Ja enig i at det ikke er vits i å diskutere dette. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden Sokk skrev (Akkurat nå): Ja, jeg er klar over det. Derfor er det viktig at du holder deg samlet og anerkjenner at du har en psykisk lidelse som du må holde i sjakk med medisiner. Akkurat nå nekter du å innse at du har psykosesymptomer, det er det jeg reagerer på. Jeg er samlet mye mer enn tidligere nå, og nei dette er ikke psykose symptomer. Er du klar over hvor mange spirituelle lærere som hadde vært psykotisk da? Mener du de er det? Sykepleieren sa at ja kanskje han trodde Lilly Bendriss var psykotisk, det sier jo litt tenker jeg da. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden stjernestøv skrev (9 minutter siden): Jeg er samlet mye mer enn tidligere nå, og nei dette er ikke psykose symptomer. Er du klar over hvor mange spirituelle lærere som hadde vært psykotisk da? Mener du de er det? Sykepleieren sa at ja kanskje han trodde Lilly Bendriss var psykotisk, det sier jo litt tenker jeg da. Hvordan fungerer du ellers i livet? Er du i jobb, skole eller på en annen fast fritidsaktivitet? Fungerer du som normalt hjemme? Anonymkode: bb3ad...bc6 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvordan fungerer du ellers i livet? Er du i jobb, skole eller på en annen fast fritidsaktivitet? Fungerer du som normalt hjemme? Anonymkode: bb3ad...bc6 Jeg har mye å jobbe med her i livet og det benekter jeg ikke. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 55 minutter siden Skrevet 55 minutter siden Om ikke psykotisk så i alle fall veldig hjernevasket. I mange måneder nå har du aktivt oppsøkte "åndelig litteratur" og "åndelige læremestere" og naivt og ukritisk svelget alt de har sagt, og holdt det for sannheter. Alt dette er nå blitt så integrert i deg at det er blitt en del av kretsløpet ditt. Anonymkode: bf680...15e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 51 minutter siden Skrevet 51 minutter siden stjernestøv skrev (49 minutter siden): Jeg har mye å jobbe med her i livet og det benekter jeg ikke. Du svarer ikke på spørsmålet mitt. funksjon sier noe om det er sykdom eller ikke. Anonymkode: bb3ad...bc6 0 Siter
stjernestøv Skrevet 45 minutter siden Forfatter Skrevet 45 minutter siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du svarer ikke på spørsmålet mitt. funksjon sier noe om det er sykdom eller ikke. Anonymkode: bb3ad...bc6 Min funksjon har vært dårlig i mange år men det har ingenting å bety, jeg ER og det er alt som betyr noe. Det er en mening med mennesker som meg også, ikke alle trenger å gjøre noe selv om det er det samfunnet forventer av folk. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 42 minutter siden Skrevet 42 minutter siden stjernestøv skrev (1 minutt siden): Min funksjon har vært dårlig i mange år men det har ingenting å bety, jeg ER og det er alt som betyr noe. Det er en mening med mennesker som meg også, ikke alle trenger å gjøre noe selv om det er det samfunnet forventer av folk. Ja, du ER du også. Men funksjon har MYE å si, stjernestøv. Mer enn du aner. Når man er syk har man også rett på uføretrygd. Anonymkode: bb3ad...bc6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11 minutter siden Skrevet 11 minutter siden En ting du virkelig skal ha, stjernestøv: jeg vet ikke av noen som er så ærlig som deg, og du skriver så vidt jeg vet alltid under nick. Jeg har heller aldri opplevd deg som manipulerende. Du er ekte. Anonymkode: bb3ad...bc6 1 Siter
stjernestøv Skrevet 6 minutter siden Forfatter Skrevet 6 minutter siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): En ting du virkelig skal ha, stjernestøv: jeg vet ikke av noen som er så ærlig som deg, og du skriver så vidt jeg vet alltid under nick. Jeg har heller aldri opplevd deg som manipulerende. Du er ekte. Anonymkode: bb3ad...bc6 Tusen takk, det er fint. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.