Gå til innhold

Ble misforstått - Formulerte jeg meg dårlig her og hva kunne jeg heller sagt i stedet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har skjønt at det ikke er så lett å forstå for alle men det gir absolutt veldig mening for meg.

Familie og venner har ikke sagt noe men de er bra mennesker så de hadde aldri sagt det uansett om det er det de føler og tenker.

Anonymkode: c3c52...d15

Så dette er bare noe du mener om deg selv uten at det er basert på noe som helst. Da hadde jeg ikke lagt så mye vekt på det. Det virker mer som om det er et symptom på din sykdom/utfordringer.

Anonymkode: f0404...6c1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Så dette er bare noe du mener om deg selv uten at det er basert på noe som helst. Da hadde jeg ikke lagt så mye vekt på det. Det virker mer som om det er et symptom på din sykdom/utfordringer.

Mener du virkelig det? Hvilket symptom da? Jeg har ganske mye selvhat så er åpen for at det er det som gjør at jeg tenker slik.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mener du virkelig det? Hvilket symptom da? Jeg har ganske mye selvhat så er åpen for at det er det som gjør at jeg tenker slik.

Det er jo nettopp det symptomet vi har snakket om hele tiden - ditt selvhat. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det er jo nettopp det symptomet vi har snakket om hele tiden - ditt selvhat. 

Aha. Ja... Jeg må få gjort noe med det selvhatet. Det er bare vanskelig for det er som at det er en integrert del av meg. Det er bare sånn jeg er liksom.

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det er bare sånn jeg er liksom.

Hvorfor går du til behandling da, hvis du allerede har bestemt deg for utfallet?

Skrevet
psykedeliker skrev (6 minutter siden):

Hvorfor går du til behandling da, hvis du allerede har bestemt deg for utfallet?

Det er et godt spørsmål/poeng. Og jeg vet egentlig ikke helt svaret eller jeg har ikke noe godt svar. Men en grunn er i alle fall at de i hjelpeapparatet blir så bekymret hvis jeg ikke ønsker oppfølging lengre. (Sist jeg var suicidal forsøkte jeg avslutte kontrakten med de og det endte med innleggelse).

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Og jeg vet egentlig ikke helt svaret eller jeg har ikke noe godt svar.

Det er et verdispørsmål. Har du drøftet verdiene dine med behandler?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...