AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Kan noen du kjenner/familie oppbevare det du er redd for å bruke? Anonymkode: f0404...6c1 0 Siter
XbellaX Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er mer synlig for andre hvor mye jeg sliter enn det jeg trodde. Fikk spørsmål om det gikk bra flere ganger og kommentar på at jeg ser trist ut. Anonymkode: c3c52...d15 Ja, det er ganske vanlig når man strever med livet på denne måten. Det gjør ingenting, det er fint at folk rundt deg tydeligvis bryr seg om deg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan noen du kjenner/familie oppbevare det du er redd for å bruke? Anonymkode: f0404...6c1 Har ikke et slikt forhold til familie at det er mulig å få til (klarer ikke være så ærlig med dem). Anonymkode: c3c52...d15 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden XbellaX skrev (Akkurat nå): Ja, det er ganske vanlig når man strever med livet på denne måten. Det gjør ingenting, det er fint at folk rundt deg tydeligvis bryr seg om deg. Men hva tenker du jeg bør gjøre? Anonymkode: c3c52...d15 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja det er nok sant. Det er et godt spørsmål. Slik jeg ser det har jeg to alternativer skal jeg klare meg: 1) Ta kontakt med teamet og være 100% ærlig om hva jeg tenker og be de ta vare på mulig selvmordsmetode. 2) Bli innlagt. Da prøver du alternativ nr 1 og ser hva som skjer. 0 Siter
XbellaX Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men hva tenker du jeg bør gjøre? Anonymkode: c3c52...d15 Jeg tror at du skal øve deg på å ta slike avgjørelser selv. Jeg tror ikke det hjelper deg så mye at du hele tiden spør hva du kan skrive i en melding eller hvilket valg du skal ta. Og så skjønner jeg at det er en sann pine, men jeg tror vi heller skal forsøke støtte deg i valget ditt, fremfor å ta det for deg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men hva tenker du jeg bør gjøre? Anonymkode: c3c52...d15 Du må snart begynne å ta disse valgene selv. Du blir ikke bedre av å hele tiden forvente at andre skal ta valg for deg. Anonymkode: f0404...6c1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 58 minutter siden Skrevet 58 minutter siden Ikkeanonymnok skrev (7 minutter siden): Da prøver du alternativ nr 1 og ser hva som skjer. Ja. XbellaX skrev (5 minutter siden): Jeg tror at du skal øve deg på å ta slike avgjørelser selv. Jeg tror ikke det hjelper deg så mye at du hele tiden spør hva du kan skrive i en melding eller hvilket valg du skal ta. Og så skjønner jeg at det er en sann pine, men jeg tror vi heller skal forsøke støtte deg i valget ditt, fremfor å ta det for deg. Hvorfor tenker du at det ikke hjelper meg? AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du må snart begynne å ta disse valgene selv. Du blir ikke bedre av å hele tiden forvente at andre skal ta valg for deg. Anonymkode: f0404...6c1 Jeg vet. Er bare veldig ambivalent. Anonymkode: c3c52...d15 0 Siter
XbellaX Skrevet 54 minutter siden Skrevet 54 minutter siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja. Hvorfor tenker du at det ikke hjelper meg? Jeg vet. Er bare veldig ambivalent. Anonymkode: c3c52...d15 Fordi jeg synes ikke du skal slippe unna og ta det easy way out, selv om det gjør vondt. Ja, det føles sikkert som å revne innvending, men du overlever. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 40 minutter siden Skrevet 40 minutter siden AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Ja det er nok sant. Det er et godt spørsmål. Slik jeg ser det har jeg to alternativer skal jeg klare meg: 1) Ta kontakt med teamet og være 100% ærlig om hva jeg tenker og be de ta vare på mulig selvmordsmetode. 2) Bli innlagt. Det er mer synlig for andre hvor mye jeg sliter enn det jeg trodde. Fikk spørsmål om det gikk bra flere ganger og kommentar på at jeg ser trist ut. Anonymkode: c3c52...d15 Kan du ikke bare kvitte deg med det utstyret du tenkte bruke på selvmordsmetoden din selv? Og du sier jo selv at du uansett ikke vil dø. Anonymkode: 52bab...412 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30 minutter siden Skrevet 30 minutter siden XbellaX skrev (20 minutter siden): Fordi jeg synes ikke du skal slippe unna og ta det easy way out, selv om det gjør vondt. Ja, det føles sikkert som å revne innvending, men du overlever. Oki. Takk for forklaring. Har brukt over 20 minutter nå klarer ikke helt trykke send. AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kan du ikke bare kvitte deg med det utstyret du tenkte bruke på selvmordsmetoden din selv? Og du sier jo selv at du uansett ikke vil dø. Anonymkode: 52bab...412 Jeg kunne vel i teorien det men det er noe jeg trenger også for å holde meg frisk. Så vet ikke om det blir styr å skaffe nytt. Men har litt inntrykk av det. Anonymkode: c3c52...d15 0 Siter
XbellaX Skrevet 27 minutter siden Skrevet 27 minutter siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Oki. Takk for forklaring. Har brukt over 20 minutter nå klarer ikke helt trykke send. Anonymkode: c3c52...d15 Bra! Joda, det klarer du utmerket. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.