Musikk Skrevet 30. august Skrevet 30. august (endret) Rose er min favoritt blomst🌹 Endret 30. august av Musikk 1 Siter
Blondi Skrevet 30. august Skrevet 30. august Liker roser også, men synes også solsikke er fine 🌻 2 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 30. august Skrevet 30. august Er ikke noe blomstermenneske , men skal jeg få blomst foretrekker jeg en hvit orkidé i potte. Det er også det jeg sender, hvis jeg skal sende en oppmerksomhet til noen. 1 Siter
Dorthe Skrevet 30. august Skrevet 30. august Worrisome_plenty skrev (1 minutt siden): Er ikke noe blomstermenneske , men skal jeg få blomst foretrekker jeg en hvit orkidé i potte. Det er også det jeg sender, hvis jeg skal sende en oppmerksomhet til noen. Jeg og like orkideer, roser dør etter få dager i stua mi. 2 Siter
påskelilje Skrevet 30. august Skrevet 30. august Hageblomst: stokkrose eller peon eller rose Villblomst: liljekonvall eller pors Inneblomst: pelargonia 1 Siter
Musikk Skrevet 31. august Forfatter Skrevet 31. august påskelilje skrev (2 timer siden): Hageblomst: stokkrose eller peon eller rose Villblomst: liljekonvall eller pors Inneblomst: pelargonia Påskeliljer? 🙂 0 Siter
Musikk Skrevet 31. august Forfatter Skrevet 31. august Blondi skrev (2 timer siden): Liker roser også, men synes også solsikke er fine 🌻 Symbolikk: 🌻 Den representerer lykke, positivity, lojalitet og varme. 1 Siter
Musikk Skrevet 31. august Forfatter Skrevet 31. august Dorthe skrev (2 timer siden): Jeg og like orkideer, roser dør etter få dager i stua mi. Jeg har en veldig forventen hunnkatt🐱her er det bare kunstige roser. 0 Siter
Musikk Skrevet 31. august Forfatter Skrevet 31. august Worrisome_plenty skrev (2 timer siden): Er ikke noe blomstermenneske , men skal jeg få blomst foretrekker jeg en hvit orkidé i potte. Det er også det jeg sender, hvis jeg skal sende en oppmerksomhet til noen. Orkidè er en fin blomst🙂 1 Siter
Musikk Skrevet 31. august Forfatter Skrevet 31. august (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Peoner! Anonymkode: 91a33...c55 Peoner er fine🙂 Endret 31. august av Musikk 0 Siter
påskelilje Skrevet 31. august Skrevet 31. august Musikk skrev (4 timer siden): Påskeliljer? 🙂 Ja, selvfølgelig 😄 De glemte jeg 😄 1 Siter
Lillemus Skrevet 31. august Skrevet 31. august Blåveis og liljekonvall. 😀 Og mange, mange andre, men de to om jeg må innskrenke veldig. 1 Siter
Vhanja Skrevet 31. august Skrevet 31. august Engkarse er den vakreste blomsten jeg vet om. Jeg elsker tidlig om sommeren/senvår når plener har et lyselilla dekke av denne blomsten. 2 Siter
Musikk Skrevet 31. august Forfatter Skrevet 31. august nachnoo skrev (1 time siden): Liljekonvall. Fin blomst🙂 0 Siter
Musikk Skrevet 31. august Forfatter Skrevet 31. august Vhanja skrev (23 minutter siden): Engkarse er den vakreste blomsten jeg vet om. Jeg elsker tidlig om sommeren/senvår når plener har et lyselilla dekke av denne blomsten. Ja, de er fine🙂 0 Siter
Musikk Skrevet 31. august Forfatter Skrevet 31. august Lillemus skrev (1 time siden): Blåveis og liljekonvall. 😀 Og mange, mange andre, men de to om jeg må innskrenke veldig. Fine blomster🙂 0 Siter
stjernestøv Skrevet 31. august Skrevet 31. august Liker mane blomster men forglemmegei er favoritten 1 Siter
Ekstra Skrevet 31. august Skrevet 31. august Klarer nok ikke velge en eller to, i naturen er jeg veldig glad i de skjøre blomstene som blåklokke og forglemmegei. Er ellers veldig glad i konvaller, roser og peoner og mange fler. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.