Dorthe Skrevet 31. august Skrevet 31. august Jeg har flyttet fra Oslogryta til et sted med blomsterenger og det er egentlig helt fantastisk når det er massevis av blomster i forskjellige farger på vei til butikken. 2 Siter
Vendi Skrevet 31. august Skrevet 31. august Dorthe skrev (6 minutter siden): Jeg har flyttet fra Oslogryta til et sted med blomsterenger og det er egentlig helt fantastisk når det er massevis av blomster i forskjellige farger på vei til butikken. Hørtes idyllisk ut 😊 1 Siter
Dorthe Skrevet 31. august Skrevet 31. august Vendi skrev (14 minutter siden): Hørtes idyllisk ut 😊 Jeg blir faktisk litt overveldet av det 😀 2 Siter
stjernestøv Skrevet 31. august Skrevet 31. august orkideer er fine med det kommer opp så mange røtter, da er det ikke fint. 1 Siter
morsan Skrevet 31. august Skrevet 31. august Vanskelig å velge bare én, det er så mange fine blomster. Men en som jeg alltid blir glad for å finne, er blålilla skogstorknebb: 1 Siter
cilie Skrevet 31. august Skrevet 31. august Også et spørsmål som egentlig er umulig å svare på - det er jo så mange vakre blomster! Men en fullutsprunget, gammeldags type, lyselilla syrinbusk, er fantastisk både å se og lukte på🌸 1 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet 31. august Skrevet 31. august Løvetann, de er søte når de popper opp. Eller hestehov de kaller våren inn 1 Siter
Musikk Skrevet 31. august Forfatter Skrevet 31. august stjernestøv skrev (12 timer siden): Liker mane blomster men forglemmegei er favoritten Fint blomst forglemmegei🙂 1 Siter
Musikk Skrevet 31. august Forfatter Skrevet 31. august morsan skrev (34 minutter siden): Vanskelig å velge bare én, det er så mange fine blomster. Men en som jeg alltid blir glad for å finne, er blålilla skogstorknebb: Fin blomst🙂 1 Siter
Musikk Skrevet 31. august Forfatter Skrevet 31. august cilie skrev (10 minutter siden): Også et spørsmål som egentlig er umulig å svare på - det er jo så mange vakre blomster! Men en fullutsprunget, gammeldags type, lyselilla syrinbusk, er fantastisk både å se og lukte på🌸 Alle blomster er fine💐 0 Siter
Blondi Skrevet 31. august Skrevet 31. august Den forsvunne diamanten skrev (9 minutter siden): Løvetann, de er søte når de popper opp. Eller hestehov de kaller våren inn Det med løvetann og at de popper opp også gjennom asfalt. Minner om løvetann barn som klarer seg tross alt. 5 Siter
Musikk Skrevet 31. august Forfatter Skrevet 31. august Ekstra skrev (12 timer siden): Klarer nok ikke velge en eller to, i naturen er jeg veldig glad i de skjøre blomstene som blåklokke og forglemmegei. Er ellers veldig glad i konvaller, roser og peoner og mange fler. De blomstene du nevner er fine🙂 0 Siter
Musikk Skrevet 31. august Forfatter Skrevet 31. august Blondi skrev (1 minutt siden): Det med løvetann og at de popper opp også gjennom asfalt. Minner om løvetann barn som klarer seg tross alt. Løvetann minner meg om våren🙂fin blomst. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.