Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har flyttet fra Oslogryta til et sted med blomsterenger og det er egentlig helt fantastisk når det er massevis av blomster i forskjellige farger på vei til butikken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dorthe skrev (6 minutter siden):

Jeg har flyttet fra Oslogryta til et sted med blomsterenger og det er egentlig helt fantastisk når det er massevis av blomster i forskjellige farger på vei til butikken.

Hørtes idyllisk ut 😊

Skrevet
Vendi skrev (14 minutter siden):

Hørtes idyllisk ut 😊

Jeg blir faktisk litt overveldet av det 😀

stjernestøv
Skrevet

orkideer er fine med det kommer opp så mange røtter, da er det ikke fint. 

Skrevet

Vanskelig å velge bare én, det er så mange fine blomster. Men en som jeg alltid blir glad for å finne, er blålilla skogstorknebb: 

image.png.cf39b08bf618354f457ca145fdc3c330.png

Skrevet

Også et spørsmål som egentlig er umulig å svare på - det er jo så mange vakre blomster! Men en fullutsprunget, gammeldags type,  lyselilla syrinbusk, er fantastisk både å se og lukte på🌸

Den forsvunne diamanten
Skrevet

Løvetann, de er søte når de popper opp. Eller hestehov de kaller våren inn :) 

Skrevet
stjernestøv skrev (12 timer siden):

Liker mane blomster men forglemmegei er favoritten :) 

Fint blomst forglemmegei🙂 

Skrevet
morsan skrev (34 minutter siden):

Vanskelig å velge bare én, det er så mange fine blomster. Men en som jeg alltid blir glad for å finne, er blålilla skogstorknebb: 

image.png.cf39b08bf618354f457ca145fdc3c330.png

Fin blomst🙂

Skrevet
cilie skrev (10 minutter siden):

Også et spørsmål som egentlig er umulig å svare på - det er jo så mange vakre blomster! Men en fullutsprunget, gammeldags type,  lyselilla syrinbusk, er fantastisk både å se og lukte på🌸

Alle blomster er fine💐

Skrevet
Den forsvunne diamanten skrev (9 minutter siden):

Løvetann, de er søte når de popper opp. Eller hestehov de kaller våren inn :) 

Det med løvetann og at de popper opp også gjennom asfalt. Minner om løvetann barn som klarer seg tross alt. 

Skrevet
Ekstra skrev (12 timer siden):

Klarer nok ikke velge en eller to, i naturen er jeg veldig glad i de skjøre blomstene som blåklokke og forglemmegei. Er ellers veldig glad i konvaller, roser og peoner og mange fler.

De blomstene du nevner er fine🙂

Skrevet
Blondi skrev (1 minutt siden):

Det med løvetann og at de popper opp også gjennom asfalt. Minner om løvetann barn som klarer seg tross alt. 

Løvetann minner meg om våren🙂fin blomst. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...