Gå til innhold

merkelig

Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Hallo. Vi var i bursdag i dag og der treffer jeg søstra til hun som fyller år. Hun er midt i 30-åra og blitt såååå tynn.

Jeg lurte først på om hun hadde vært syk men så forteller hun at hun har slanket seg og skal ned mye mer....

Det hun sier er at hun kun spiser knekkebrød og litt frukt i tillegg til gåturer nesten hver dag.

Hvordan i all verden går det an å leve på 4 kenkkebrød om dagen + et par frukt og er det ikke rart at hun fortsetter å gå ned vil ikke forbrenningen stoppe opp????

Jeg selv går på en grete Roede diett og har gått ned 10 kg og vi diskuterte dette .

Vi ølærte på kurset at man må ha et visst kcaloriinntak pr dag for å gå ned men med 4 knekkebrød om dagen er da dette knapt et måltid for meg.

hvordan går slik an og det strider jo mot alt jeg har lært på kurset.

Hilsen ei som er fornøyd med den nye vekta si...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forskjellen er at du kan fortsette å spise den maten du gjør pr idag, og litt mer etterhvert uten å legge på deg det du går ned. Når hun begynner å spise vanlig mat, vil hun gå opp igjen. Det lbir jo akkurat som pulverkurer, hvis du ikke passer deg der, så legger du på deg det du har tatt av og mer til. Tror pulverkurer passer for ei uke eller to for å få enstart, f.eks rett før en starter på et grete roede kurs, for da lærer du å spise riktig etterpå....

Hvordan er forresten kurset du går på??Jeg var veldig uheldig med min kursleder. Hun var bareintr i å høre hvordan det gikk med de som gikk ned mye pr uke. jeg sliter med å gå ned, og da mener hun at jeg ikke følger opplegget...så jeg slutta fordi jeg syntes det var dumt å ikke få noe oppbacking og oppmuntring. Det er ekkelt å bare gå ned 3 kilo på 10 uker, når andre går ned 10-15.....også følge opplegget på en prikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...