Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
cilie skrev (17 minutter siden):

Jeg synes det var pinlig fra start til slutt og en håpløs prioritering av tema for Debatten. Hun gjør seg til et offer i en sak som bare burde vært «ristet av seg.» Det må vel være noen voksne som kunne veiledet henne bedre? 

Det var ikke meningen at denne saken skulle lekkes til media/offentligheten. Når det først skjedde, ville det gjort vondt verre med "ingen kommentar".

Når det er sagt, er jeg enig i at intervjuet med jenta var litt pinlig. 

Endret av Babette
Videoannonse
Annonse
Worrisome_plenty
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Man skjønner at sannheten svir. Dette er nemlig et område Frp utmerker seg på.

Anonymkode: 78a27...9b9

Hørt om Giske ?

AnonymBruker
Skrevet
Worrisome_plenty skrev (13 minutter siden):

Hørt om Giske ?

Listen til Frp er meget lengre.

Nicklusheletida
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Herregud.

Det kan du gjerne si, men jenta var ikke edru og hadde lang reisevei hjem. 

I utgangspunktet var det en stor feil av fpu- lederen å la henne drikke alkohol. 

Skrevet
Nicklusheletida skrev (8 timer siden):

Det kan du gjerne si, men jenta var ikke edru og hadde lang reisevei hjem. 

I utgangspunktet var det en stor feil av fpu- lederen å la henne drikke alkohol. 

Jeg vet ikke helt om det i utgangspunktet er rimelig å kalle det en stor feil, dersom du kun sikter til det at han hadde sagt hun kunne få servert alkohol til tross for at hun ikke hadde fylt 18. Men dersom han bidro til at hun drakk seg så full, så er jeg enig. Ideelt sett skal jo ikke de som snart blir 18 drikke alkohol, men de fleste har jo gjort det en god stund allerede i den alderen - (dessverre, etter min oppfatning). 

Nicklusheletida
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.9.2026 den 10.47):

Tror du er naiv. Dette er nok fuck friends.

Tull ! De har kjærester som også har blitt kjent med dem. 

Skrevet

Jeg så debatten og det tok lang tid før jeg skjønte hva hun hadde blitt utsatt for og forventet at det skulle være noe mer heavy en flørtende meldinger fra lederen. Samtidig har jeg nok for lite forståelse for hvor vanskelig det kan oppleves når man er 17 år. 

Skrevet
cathlin skrev (14 minutter siden):

Jeg så debatten og det tok lang tid før jeg skjønte hva hun hadde blitt utsatt for og forventet at det skulle være noe mer heavy en flørtende meldinger fra lederen. Samtidig har jeg nok for lite forståelse for hvor vanskelig det kan oppleves når man er 17 år. 

Ubehagelig ja. Men en helt normal del av i hvert fall min og mine venninners ungdomstid. Å være ungdom er vanskelig, man kommer opp i kleine og ubehagelige situasjoner hele tiden, og man lærer masse av det og gjør en rustet til å takle livet. 

At hendelsen ble adressert er forsåvidt helt greit, men det burde skjedd på bakrommet, ikke iscenesatt av tv2 og foran rikdekkende media. Dette er ei fjør gjort til 1000 høns. Jeg skjønte ikke helt hva som var verst for jenta, gutten eller media? God dag mann økseskaft til media. 

Anonymkode: 7754e...953

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...