AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:38 Skrevet mandag kl 19:38 ISW skrev (1 time siden): Jeg er litt skeptisk til hensiktsmessigheten av å være helt så hard som du er mot en sårbar og selvmordstruet person. Mener du at man er selvmordstruet hvis man gir bort utstyret til andre slik at man IKKE skal ta selvmord? Anonymkode: 130f7...342 0 Siter
frosken Skrevet mandag kl 19:40 Skrevet mandag kl 19:40 XbellaX skrev (2 timer siden): Fint, da går det ann å forstå litt mer av deg (ikke fint at du har det/eller at det har vært snakk om det, men fint fordi det går ann å skjønne litt mer av hodet ditt). Jeg tror også at det er viktig å ha dette i bakhodet når vi skal forstå og svare i denne tråden. 0 Siter
frosken Skrevet mandag kl 19:42 Skrevet mandag kl 19:42 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mener du at man er selvmordstruet hvis man gir bort utstyret til andre slik at man IKKE skal ta selvmord? Anonymkode: 130f7...342 Det er ikke alt du trenger å si høyt, og det er heller ikke alt som trenger å bli sagt når som helst, og slett ikke om og om igjen. Og ja, folk kan være selvmordstruet selv om ambivalensen er stor - det er faktisk svært vanlig. 4 Siter
Sokk Skrevet mandag kl 20:18 Skrevet mandag kl 20:18 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg sluttet med medisiner fordi jeg ikke fortjener å ha det bra. Jeg har en stemningslidelse. Jeg var ærlig med henne og sjefen hennes som også kom og det ble bestemt at jeg skulle få være hjemme. Jeg klarte ikke be om innleggelse. De sa at det hadde blitt tvangsinnleggelse hadde vi dratt på legevakten for det hadde psykiatrisk skrevet i epikrisen. Eller noe sånt. Det hadde jeg ikke lyst til og ikke de heller. Det skal komme noen andre fra kommunen nå kl 19. Bare for å være med meg. Så har vel fått hjelp. Anonymkode: e65d4...597 Fortalte du at du har sluttet på medisiner? Jeg synes du fremstår ordentlig deprimert nå, og jeg er redd for at det skal bli enda verre nå uten medisiner. Jeg håper derfor du blir fulgt opp tett sånn at de kan legge deg inn på tvang dersom det blir nødvendig. Jeg vil bare at du skal være trygg, og at du skal komme deg gjennom denne runden, slik du har klart før. Håper du får god hjelp nå, selv om du er hjemme. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 04:33 Skrevet tirsdag kl 04:33 Sokk skrev (8 timer siden): Fortalte du at du har sluttet på medisiner? Jeg synes du fremstår ordentlig deprimert nå, og jeg er redd for at det skal bli enda verre nå uten medisiner. Jeg håper derfor du blir fulgt opp tett sånn at de kan legge deg inn på tvang dersom det blir nødvendig. Jeg vil bare at du skal være trygg, og at du skal komme deg gjennom denne runden, slik du har klart før. Håper du får god hjelp nå, selv om du er hjemme. Ja, det er kommunen som har medisinene mine så de har visst om det siden dagen jeg sluttet. Jeg får besøk to ganger om dagen. Og de har åpnet 8-23 så jeg kan ringe hvis det er noe. Anonymkode: e65d4...597 0 Siter
XbellaX Skrevet tirsdag kl 17:44 Skrevet tirsdag kl 17:44 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ja, det er kommunen som har medisinene mine så de har visst om det siden dagen jeg sluttet. Jeg får besøk to ganger om dagen. Og de har åpnet 8-23 så jeg kan ringe hvis det er noe. Anonymkode: e65d4...597 Jeg tenker på deg. Hvordan har du det i kveld? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:24 Skrevet tirsdag kl 18:24 XbellaX skrev (39 minutter siden): Jeg tenker på deg. Hvordan har du det i kveld? Helt ok. Ble innlagt i dag. Anonymkode: e65d4...597 0 Siter
XbellaX Skrevet tirsdag kl 18:30 Skrevet tirsdag kl 18:30 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Helt ok. Ble innlagt i dag. Anonymkode: e65d4...597 Skjønner. Nyttiggjør deg den så godt du kan. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 06:42 Skrevet onsdag kl 06:42 XbellaX skrev (12 timer siden): Skjønner. Nyttiggjør deg den så godt du kan. Skal prøve så godt jeg kan. Anonymkode: e65d4...597 1 Siter
XbellaX Skrevet onsdag kl 22:15 Skrevet onsdag kl 22:15 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Skal prøve så godt jeg kan. Anonymkode: e65d4...597 Bra, det er egentlig alt man kan gjøre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.