XbellaX Skrevet 38 minutter siden Skrevet 38 minutter siden Grendel skrev (På 8.9.2026 den 22.17): Jeg synes dette har noe til felles med "dyretragedier". En bonde blir deprimert, og dyrene sulter i sin egen avføring. Jo verre det blir desto tyngre blir det å gå i fjøset. De slipper ikke straff. Jeg går ikke med på å bare gjøre dette til en fortelling om en stakkars kvinne som var i en umulig og fortvilet situasjon. Rettsaken handler om to brutale drap. Man bør ikke gjøre det til en forståelig reaksjon på at man ikke klarer å rydde. Hvis hun var så syk at ikke hun forsto situasjonen i det hele tatt så er hun ikke skyldig. Det er greit. Jeg synes hun burde blitt dømt til psykisk helsevern, om hun så ble sluppet ut etter 1 måned. Ikke fordi jeg ønsker henne noe vondt egentlig. Hvis noen av mine nære blir drept så vil jeg se at noe skjer. Uansett hvor synd det er på drapsmannen. Jeg vedder på den kommer til å bli anket. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.