Gå til innhold

Kalorier og trening

Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Noen som vet om en internettside hvor man kan finne oversikt over antall kalorier i forskjellig mat? Hadde hjulpet massevis når jeg nå skal prøve å ta av noen kilo.. :)

Hvordan bør man forresten trene når det gjelder å gå ned i vekt? Driver for det meste med vekttrening. Lenge siden sist jeg jogget, men behøver man virkelig det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er kommet så fin litteratur på markedet nå at jeg er nesten lei meg for at jeg ikke trenger å slanke meg mer! Ikke legg så mye vekt på treningen (bortsett fra at det er lurt å bygge muskler), men les om riktig (og slankende) kosthold og fettforbrennende mosjon.

Hvis jeg var deg, ville jeg bladd i tre bøker og så valgt den jeg likte selv best: Bill ???: "Body for Life", Fedon Lindberg: "Naturlig slank" og Fredrik Paulun: "Alt om fettforbrenning" .(Alle på norsk, koster under kr. 300,-. Hvis man lever etter en av disse bøkene, vil man bli slankere uten å risikere hverken spiseforstytrrelser eller jojo-slanking, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Det er kommet så fin litteratur på markedet nå at jeg er nesten lei meg for at jeg ikke trenger å slanke meg mer! Ikke legg så mye vekt på treningen (bortsett fra at det er lurt å bygge muskler), men les om riktig (og slankende) kosthold og fettforbrennende mosjon.

Hvis jeg var deg, ville jeg bladd i tre bøker og så valgt den jeg likte selv best: Bill ???: "Body for Life", Fedon Lindberg: "Naturlig slank" og Fredrik Paulun: "Alt om fettforbrenning" .(Alle på norsk, koster under kr. 300,-. Hvis man lever etter en av disse bøkene, vil man bli slankere uten å risikere hverken spiseforstytrrelser eller jojo-slanking, tror jeg.

Du kan også lese mange artikler av Fredrik Paulun på www.paulun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...