Gjest anonym akkurat nå Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Jeg er en ganske stor jente som skal begynne på et Grete Roede-kurs i slutten av mai. Før den tid har jeg lyst til å ta et par uker med pulver, for å føle at jeg kommer igang liksom. I tillegg hadde det vært flott om jeg hadde kommet inn i bunaden min... Men jeg har hørt at slike "milkshaker" smaker fryktelig dårlig. Er dette sant? Er det noen som har erfaring med forskjellige, f.eks. Noka, Nutrilett, Herbalife osv.? Og hvor mange måltider erstatter man hver dag? Jeg kunne ha tenkt meg å spise vanlig middag, går det an? Setter veldig stor pris på svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest litt romslig Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Hei! Har smakt Nutrilett og Cambridge - begge i sjokolade - disse smaker godt (som sjokolademelk) Klart du kan kombinere pulver med mat ! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresja Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Husk, tar du pulverkur nå, får du ingen stor vektnedgang første uka på Grete Roede kurset. Du kan risikere å gå opp i vekt og dermed lett miste motet............. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.