MCK Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Hei! Har vært aktiv fotball og håndballspiller siden jeg var liten, nå spiller jeg kun fotball og trener 5-6 ganger i uka.. Har hatt smerter i et kne i snart 3 år. Smertene er på venstre side av venstre kne. Smertene ligger fra midt på siden til nedover mot leggen(da spesielt den 'benkulen' man har på starten av leggbeinet) I tillegg beveger smerten seg nedover leggen(som en slags 'sildring') og ender helt nede i ankel/fotblad Har tidligere tatt artioskopi uten at det ble funnet noe galt med menisk etc. Etter nylig å ha vært i røntgen og MR fikk jeg diagnosen jumpers knee. Legen forklarte at jeg hadde jumpers knee på siden av kneet og at dette nok var årsaken til de andre symptomene. Skal operere om en måneds tid.. MEN.. Av en eller annen grunn er jeg usikker på diagnosen.. Det jeg har hørt/lest om jumpers knee gjør at jeg synes diagnosen høres "rar" ut.. Hjelp.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Docjr Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 MR bør kunne se om du har betennelse i senen som gir Jumpers knee, men det høres ut som om du i tillegg kan ha beinhinnebetennele (= traksjonsperiostitt, kronisk compartmentsyndrom). Få en ortoped til å undersøke deg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.