trollemor19 Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Hei! Lurer litt på en ting.. Jeg er alltid sulten.. uansett hvor mye/lite jeg spiser så er jeg alltid sulten. jeg kan kankje på topp være mett i en halv time så er jeg sulten igjen, samme hvor mye jeg spiser.. er det noe jeg kan gjøre med dette? jeg må også alltid på do når jeg har spist og hvis jeg er ute å går må jeg akutt på do, kan dette ha noe med det samme å gjøre? Lurer litt på om fordøyelsen min er ikke eksisterende,, det kommer lissom bare rett gjennom.. spiser også går jeg på do og shiter det ut igjen..!? Hvis jeg gjør noe som er gøy eller som jeg liker så er det ikke bestandig at jeg kjenner at jeg er sulten, men innen en halv time etter at jeg er ferdig med det jeg driver med så er jeg sulten igjen.. noen som har noen gode råd.. mvh trollemor19 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.