Gå til innhold

trix...?

Gjest huldro

Anbefalte innlegg

Gjest huldro

Noen som har noen trix til hvordan jeg kan stoppe med all den småspisingen min...?

Skal ta et par-tre kilo, ikke store slankekuren altså, skal bare slutte med småspisingen min og trene litt mer.

Det jeg småspiser på er alt mellom himmel og jord, både middagsrester (selv om jeg er stappmett etter middagen!), pålegg, småkaker, brød,

sjokolade og mye annet. Det rare er at jeg som oftest er ganske så mett, men jeg gjør det som en slags liten tvangstanke. "Det der er så godt, jeg kan ikke bare la det ligge der uten å smake på det" tenker jeg, men når jeg først har smakt på det spiser jeg det som regel helt opp.

Dette plager meg, det går rett og slett utover andre gjøremål fordi jeg bruker så lang tid på den spisingen, og etterpå blir jeg så mett at jeg må vente minst en time før jeg kan gjøre noe.

Er normalvektig, jente på 18 år, og frisk

Noen råd...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det beste rådet jeg kan gi er å komme seg ut av huset. Uten penger slik at man ikke kan stikke innom kiosken el.l.! Gå en tur eller gjør noe annet. Er det slik at du snikspiser når andre ikke ser det? Prøv isåfall å være mest mulig sammen med andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...