Gå til innhold

jeg bare lurer litt på denne slanke kuren min...?

Gjest 5barnsmor

Anbefalte innlegg

Gjest 5barnsmor

Hei.

Jeg har slanket meg siden midt i februar og har tatt av 8,8 kg. Jeg ahr ikke fulgt noen spesiell kur men blandet litt av alle jeg har hørt om og funnet en jeg kan leve med. Den er som følger:

frokost, lunch og brunch består av et rugknekkebrød med akkurat det pålegget som frister mest der og da. Det midterste knekkebrødet får selskap av en appelsin. Til middag spiser jeg ca 200gr kjøtt, fisk eller fugl+ en halv pose grønnsaksblanding (mye wok men også de mere vanlige blandingene) jeg marinerer kjøttet i vanlige marinader og har HP saus på maten slik at det skal smake godt...til kvelds spiser jeg enten et knekkebrød, litt salat med kylling i eller litt eggerøre og skinke (av og til lager jeg en grønnskaksuppe) Jeg drikker vann og pepsi max og litt juice i helgen. Når helgen kommer unner jeg meg gjerne et glass øl eller vin og litt chips (og bamsemums som jeg elsker).....ja , det var det....

Det jeg lurer på er om dette er en "god" kur eller om jeg bare har flaks som har tatt av så mye....har det noe å si at jeg har ammet samtidig???? jeg glemte å ta med at jeg har trent to ganger i uken på aerobic og sykler og hopper på trampoline hjemme....

når jeg slutter å slanke meg hvordan bør jeg legge det opp? Jeg hadde tenkt å bytte ut noen av knekkebrødene med skive, og spise litt potet eller ris igjen....men hvor mye og bør jeg fortsette å spise fem måltid om dagen eller holder det med fire?

takk for svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det høres bra ut jeg :-) Du spiser flere, små måltider, og får i deg både grønnsaker, proteiner og karbohydrater.

Dersom du går ned i vekt uten å føle noe særlig sult eller energi-tap er det nok en kur som kroppen din har avfunnet seg med.

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med kiloene du har mistet! Jeg synes kanskje du får i deg vel lite mat. Et lite knekkebrød er vel ikke mye å gå på? Med 5 barn trenger du vel endel energi. Du kunne kanskje spist mer frukt/grønnsaker. Og hva med melkeprodukter? Hvis du spiser for lite, vil du kunne gå veldig fort opp igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...