Gå til innhold

slanking igjen

Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Jeg forsøker å gå ned i vekt først og fremst ved å gå. Jeg snakker ikke om å rusle en tur bare. Jeg går alltid så fort jeg kan og prøver hele tiden holde høyt tempo. Det vil si at pulsen min blir høy og jeg både puster og peser. Treningsprogrammet mitt går ut på og powerwalking på tredemøllen i 60 minutter .4-5 ganger i uken. De dagene som blir igjen kan det være spinning eller noe sånt. Eller hvis jeg kjenner meg sliten gjør jeg ingenting. Jeg burde vel antagelig trene styrke. Men det var noe jeg lurte.. Når jeg går slik jeg gjør trener jeg vel beina ganske bra. Jeg bygger vel opp muskler der?

Kostholdet mitt : frokost 2 knekkebrød med lettservelat og akurkskiver og et glass appelsinjuice.

lunsj : god morgen yogurth.

middag. ; som regel ris eller pasta sammen med grønnsaker eller salat.

kvelds: 2 knekkebrød med kalkunpålegg eller italiensk salat.

jeg sprekker av og til også og hiver i meg godterier . Så det er ikke alle dagene jeg spiser slik nei

er ikke glad i kjøtt , fisk, egg eller melk.

problemet er vel at jeg er så enormt utålmodig. Jeg merker at jeg går ned. Men jeg titter meg i speilet hver dag for å kunne se forskjell. Og når jeg tenker på at denne treningen må jeg holde på med resten av livet for å holde vekten blir jeg enda mer utålmodig. Burde jeg gå på en pulvergreie samtidig med å trene for å få litt fart på vekttapet.

hva synes dere om slankeopplegget mitt da? det funker men ikke bra nok etter min mening..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest anders

hei! ...joda kuren din høres super ut den. skal jeg gidde å pirke litt, kunne du kanskje drikke vann eller skummet melk istedet for juice, som faktisk er like fetende som brus. men det er pirk, altså. ellers anbefaler jeg veldig å drikke MASSE vann. det hjelper på forbrenning og sultfølelse. når det gjelder treningsopplegget ditt høres det også meget bra ut, og du bygger selvfølgelig en del muskler med å "bare" gå, ja. tror ikke det hadde hjulpet så mye mer med å trene styrke. ellers så mener jeg da ikke det skal være nødvendig å holde oppe tempoet på treningen i så stor grad for å holde på vekta... i en tid etter at du har oppnådd vekta du vil ha, bør du oprettholde det, ja. men det er da ikke slik at du fordi du en gang har veid så og så mye er nødt til å streve for å holde deg på matchvekta resten av livet. om du spiser rimelig sundt og trener nå og da skulle det gå bra. når det gjelder pulverkur KAN det være en løsning... jeg sier KAN, fordi det krever viljestyrke fra deg til å være 100% sunn i matveien og oprettholde treningen hele veien en ganske "god" periode etter denne kuren. og selvfølgelig å være flink under kuren også, men det værste er gjerne etterpå... det kommer selvfølgelig også an på hvor mye du veier nå. hvis du fremdeles har ganske mange kilo igjen, kan dette være en løsning for å få ett skikkelig "oppløft" i slankingen. men som sagt dette krever viljestyrke, og den beste måten å slanke seg på er alltids den kjedeligste... når du slanker deg "naturlig" er det jo lettere å holde på vekten, men dette får jo bli opp til deg å avgjøre... håper dette var til litt hjelp. det som er litt morsomt, er at jeg for tiden går med planer om å slanke meg selv... mens jeg sitter her med cola og potetgull og gir andre slanketips.. hehe. det er bra noen av "oss" har fått ræva i gir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville kuttet ut youghurten til lunsj.

Spis heller frukt!

Skjærer du opp et eple, en kiwi, noen druer, en halv banan, fersk ananas e.l. får du et DEILIG måltid med masse smak, vitaminer og lite fett.

En annen fordel er at magen bruker kun ca. en halv time på å fordøye frukt, slik at den kan bruke resten av tiden fram til neste måltid på å forbrenne fett.

Spiser du melkeprodukter, som er ekstremt tungfordøyende, mister du dette.

m.v.h

*selurdog*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville kuttet ut youghurten til lunsj.

Spis heller frukt!

Skjærer du opp et eple, en kiwi, noen druer, en halv banan, fersk ananas e.l. får du et DEILIG måltid med masse smak, vitaminer og lite fett.

En annen fordel er at magen bruker kun ca. en halv time på å fordøye frukt, slik at den kan bruke resten av tiden fram til neste måltid på å forbrenne fett.

Spiser du melkeprodukter, som er ekstremt tungfordøyende, mister du dette.

m.v.h

*selurdog*

Cottage cheese med litt lettsyltetøy eller friske bær, evt banan, er digg når du har lyst på noe søtt. Det metter også.

Ellers har Yoplait en lettyoghurt 0,1 % fett og fruktose i stedetfor sukker, som er fantastisk god, (særlig den med mango)forskjellige smaker med fruktbiter.

Passer bra ved søthunger eller som mellommåltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...