Gjest oppgitt jente Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 Jeg er ganske naer min ideelle vekt, men begynner aa bli frustrert. Jeg har lest om utallige teorier ang. sunnhet/vektnedgang, og er veldig forvirret. Jeg tenkte jeg skulle proeve Paleo-dietten (steinaldermat), men ga opp etter to dager fordi jeg bare maatte ha karbohydrater som broed og melk...og tenkte at det maa da gaa an aa bli kvitt femkilo uten aa gaa saapass drastisk til verks?! Jeg vil gjerne gaa ganske fort ned i vekt, for jeg ar staatt stille lenge naa. Jeg er "flink" i to-tre dager, saa skeier jeg ut og effekten blir null! Jeg hopper hele tiden fra teori til teori og tror alltid at "naa har jeg funnet svaret"...Men jeg klarer ikke aa legge om kostholdet saa dratisk! Er det noen som har en metode som gjoer at man kan gaa ned fort samtidig som det er sunt og lett aa folge? Jeg trener 40 minutters loping tre ganger i uken pluss litt vekter, men vet at kostholdet er det viktigste. Er 23 aar. veier 62 kilo og er 173 cm hoy. Vet at jeg ikke er overvektig i medisinsk forstand, men vil gjerne faa flatere mage til sommeren... Please, kan noen hjelpe? Paa forhaand takk! Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 du går ikke ned i vekt fordi du ikke bør gå ned. kroppen er faktisk ganske smart, fordi om hue ikke always er 'e 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest santana Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Du bør ikke gå mer ned i vekt enn dette. Du er jo tynn som en strek. Spis helt normalt sunt. For å få flatere mage er det bare -en- ting som hjelper - trene. Kostholdet har ingenting å si for dette i ditt tilfelle. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Du bør ikke gå mer ned i vekt enn dette. Du er jo tynn som en strek. Spis helt normalt sunt. For å få flatere mage er det bare -en- ting som hjelper - trene. Kostholdet har ingenting å si for dette i ditt tilfelle. Kan du fortelle hvordan du har tenkt å trene magen flat? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.