Gå til innhold

Om Big Brother trekanten. vk-kristian og veronica


Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Anki

    6

  • Kamilla

    6

  • gyrken

    5

  • Solsikke

    5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Annonse

VK kommer jo ut av det hele som fryktelig usympatisk.. Hun har nå tre historier, en til Kristian, en til Veronica og en tredje til Monica. Jeg tror egentlig mest på det hun forteller Monica som er utenforstående, altså at hun er betatt av Kristian pga situasjonen inne i huset, men at han ikke er hennes type, det kommer ikke til å vare og det er ikke dypere følelser der..

Tipper at hun vil ha Kristian nå for å utkonkurrere Veronica. Kvinne er kvinne verst heter det, og det tror jeg er saken i dette tilfellet. Skikkelig bitch er hun!

På den annen side synes jeg Veronica også driter seg ut. Barnslig holdning - som da vi var små og den som var førstemann til å rope det ut hadde førsteretten til en leke. ;-) Hun har jo åpenbart ikke draget på Kristian og jeg synes det er rart at hun maser så mye om det fremdeles. Det blir jo bare flaut både for han og alle andre!

Håper ikke noen av de innvolverte blir stemt ut. Dette er det første morsomme som har skjedd i Big Brother 2002, alt annet har jo vært dritkjedelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lille roro

Hvorfor? enig med deg også men hvorfor?

Fordi at jeg tror nemlig ikke hun er interesert i Kristian i det hele tatt,hun bare later som å gjør nok mye for at veronika skal bli såret. Hun er ei skikkelig intrigemaker. Men oppfører seg helt fjollete.Derfor hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest om Veronica

VK kommer jo ut av det hele som fryktelig usympatisk.. Hun har nå tre historier, en til Kristian, en til Veronica og en tredje til Monica. Jeg tror egentlig mest på det hun forteller Monica som er utenforstående, altså at hun er betatt av Kristian pga situasjonen inne i huset, men at han ikke er hennes type, det kommer ikke til å vare og det er ikke dypere følelser der..

Tipper at hun vil ha Kristian nå for å utkonkurrere Veronica. Kvinne er kvinne verst heter det, og det tror jeg er saken i dette tilfellet. Skikkelig bitch er hun!

På den annen side synes jeg Veronica også driter seg ut. Barnslig holdning - som da vi var små og den som var førstemann til å rope det ut hadde førsteretten til en leke. ;-) Hun har jo åpenbart ikke draget på Kristian og jeg synes det er rart at hun maser så mye om det fremdeles. Det blir jo bare flaut både for han og alle andre!

Håper ikke noen av de innvolverte blir stemt ut. Dette er det første morsomme som har skjedd i Big Brother 2002, alt annet har jo vært dritkjedelig!

Veronica har da innsett for lenge siden at Kristian ikke er interessert i henne. Hun er ikke ute etter han lenger. Hun ble lei seg da hun oppdaget at VK hadde vært uærlig mot henne.

Ellers synes jeg Veronica driter seg ut ved å drikke seg så dritings at hun ikke husker hva hun har holdt på med dagen etter.

VK er skikkelig falsk og jeg håper hun ryker ut snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veronica har da innsett for lenge siden at Kristian ikke er interessert i henne. Hun er ikke ute etter han lenger. Hun ble lei seg da hun oppdaget at VK hadde vært uærlig mot henne.

Ellers synes jeg Veronica driter seg ut ved å drikke seg så dritings at hun ikke husker hva hun har holdt på med dagen etter.

VK er skikkelig falsk og jeg håper hun ryker ut snart.

Joda, jeg har også oppfattet at hun ikke er interessert i Kristian mer (sier hun ihvertfall). Men med en gang var det som jeg sa - hun erklærte at hun var interessert og tok det for gitt at da hadde hun førsteretten på ham. Barnslig. For det hun visste da kunne VK også ha følelser for Kristian selv om hun ikke ville betro seg om det.

Først etterpå har de pratet ut om den saken. Og nå skjønner jeg at Veronica er forvirret, fordi det er stort sprik mellom det VK sier og det hun gjør.

Og hvorfor skulle egentlig Veronica fortelle Kristian hva VK har sagt? Det var tåpelig.

Men hvorfor vil dere ha VK ut, det skjønner jeg ikke! Greit nok, hun er en bitch, men uten henne der vil det jo ikke skje noe! Jeg er glad for at det endelig skjer noe, jeg. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, men jeg konstaterer at dere damer gnir dere i hendene over at det endelig er intriger og konflikter på gang. ENDELIG er det noen å snakke dritt om.

Men hvorfor vil dere ha trøbbelmakerne ut fra Big Brother? Hva skal dere da snakke om?

Jaja, cup er cup og kjerringer er kjerringer

dette gjelder selvsagt ikke gyrken, som rett og slett bare er digg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg konstaterer at dere damer gnir dere i hendene over at det endelig er intriger og konflikter på gang. ENDELIG er det noen å snakke dritt om.

Men hvorfor vil dere ha trøbbelmakerne ut fra Big Brother? Hva skal dere da snakke om?

Jaja, cup er cup og kjerringer er kjerringer

dette gjelder selvsagt ikke gyrken, som rett og slett bare er digg

Det er kult med litt intriger. Jeg er underernært på det siden jeg nesten bare omgås gutter/menn om dagen. :-)

Hatt det fint?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kult med litt intriger. Jeg er underernært på det siden jeg nesten bare omgås gutter/menn om dagen. :-)

Hatt det fint?

Veldig fint. For første gang på lenge er jeg faktisk uthvilt. Nå flasser jeg så det holder, men det er nå greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det greiene med VK, Krisitan, og Veronika er skikkelig fjortis, og jeg synes ikke det er noe underholdende i det hele tatt.

Ellers synes jeg det var synd at Remi ble stemt ut. Han var i hvert fall et irritasjonsmoment for mange av de andre, og fyrte opp til litt krangling pga sin barnslige væremåte. Nå er det jo ikke noe annet enn hvisking, tisking, og slarving. Kjedelige greier. *gjesp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor? enig med deg også men hvorfor?

Solsikke da! Det var da ikke måte på så enig du var med diverse uttalelser her, uten at du visste hvorfor!

Hi hi hi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fint. For første gang på lenge er jeg faktisk uthvilt. Nå flasser jeg så det holder, men det er nå greit :)

Er litt misunnelig ja.. *venter på skattepengene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det greiene med VK, Krisitan, og Veronika er skikkelig fjortis, og jeg synes ikke det er noe underholdende i det hele tatt.

Ellers synes jeg det var synd at Remi ble stemt ut. Han var i hvert fall et irritasjonsmoment for mange av de andre, og fyrte opp til litt krangling pga sin barnslige væremåte. Nå er det jo ikke noe annet enn hvisking, tisking, og slarving. Kjedelige greier. *gjesp*

Men se på, skal du? ;-)

Kaste bort verdifull doltid sånn... *mumle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...