Gå til innhold

Om Big Brother trekanten. vk-kristian og veronica


Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Anki

    6

  • Kamilla

    6

  • gyrken

    5

  • Solsikke

    5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Caztra

VK har driti seg skikkelig ut ved å lyve så mye som hun gjør! Alt fra at det ikke er hun som er skyld i drittlukt fra dassen til at hun ikke har sagt ting hun selfølgelig har sagt mange ganger!Har hun glemt at alt blir avslørt på tv? Jeg hadde ihvertfall fått ett annet inntrykk av henne dersom hun var venninnen min når hun var ute av huset. Jeg hadde grudd meg til å se BB-episodene da jeg kom ut dersom jeg var VK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars dumme Kristian...

Men han har nå DÅRLIG smak når han kan falle for VK!

Veronika er nå ærlig i allefall - og morsom

VK er skikkelig ekkel.

Ellers er Maria mer fornuftig enn tidligere antatt...

Kristian er helt håpløs når han og Maria krangler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solsikke da! Det var da ikke måte på så enig du var med diverse uttalelser her, uten at du visste hvorfor!

Hi hi hi.

Jeg vet hvorfor jeg:o) Bare lurte på hvorfor de andre mente det jeg. Men avslørte meg selv med å glemme å fjerne nicket mitt*s* Oppdaget det nå jeg*s*

Ja grunnen til at jeg ikke liker VK er rett og slett fordi jeg aldri kunne ha hatt henne som venninne. Måten hun oppfører seg på er jo helt forferdelig. Og grunnen til at jeg mener det er at når Veronica konfronterte henne med det Veroncia følte og trodde så fortsatte VK sin "hvite løgn"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke helt å skjønne hvorfor alle mener at VK er så drittsekk jeg men... Kristian er jo uansett ikke interessert i Veronica, så det hadde ikke skjedd noe mellom Kristian og Veronica uansett liksom. Og hvorfor i huleste har Veronica noe slags krav på å få vite hva som skjer mellom VK og Kristian?? Hun har da ikke førsterett på han! Maken til patetisk og barnslig kvinnemenneske!

Så - jeg håper at Veronica blir nominert neste uke og at hun ryker ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor? enig med deg også men hvorfor?

Hvorfor? Fordi jeg syns VK er utrolig falsk som sier det ene her og det andre der, og hun nekter for det, og gjør alt for å komme i bedre lys en de andre. Hun opptrer som om hun er dronningen der inne, og det liker jeg ikke. Hun virker heller ikke så smart i topplokket. Men det jeg syns er værst er det med at hun sier det ene til Kristian, det andre til Veronica... Også legger hun det fram sånn at det virker som veronica lager masse intriger osv :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klarer ikke helt å skjønne hvorfor alle mener at VK er så drittsekk jeg men... Kristian er jo uansett ikke interessert i Veronica, så det hadde ikke skjedd noe mellom Kristian og Veronica uansett liksom. Og hvorfor i huleste har Veronica noe slags krav på å få vite hva som skjer mellom VK og Kristian?? Hun har da ikke førsterett på han! Maken til patetisk og barnslig kvinnemenneske!

Så - jeg håper at Veronica blir nominert neste uke og at hun ryker ut :)

Det er jo litt feil da, for det det startet med var jo at Veronica fortalte VK at hun likte Kristian, og etter det så fikk og VK øynene opp for K. Derfor ønsket Veronica å få vite om det var noe mellom de. Og da nektet vk for at han idet hele tatt var hans type. Dette har hun og sagt flere ganger på skrifterommet, og at hun kunne tenke seg kun litt kos i huset, men det kommer aldri til å bli de utenfor. Så hun lurer jo Kristian på mange måter og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje fordi hun kommer fra nordnorge?

Han har i tillegg gått på samme skole som VK på vidergående :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klaraklok

Ehh.. Nei.. er gift med en som kommer fra Nord-Norge jeg da.

Mitt svar var ikke rettet mot deg, men mot Solsikke som stilte et utrolig dumt spørsmål. ("jeg er enig men hvorfor?") Dumme spørsmål får dumme svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at det er så mange som gir VK pepper

Synes ikke hun fortjener alt dette.

Vet ikke riktig hvordan hennes forhold til Kristian er, det bør hun avklare skikkelig overfor ham.

Ellers, denne saken med Veronica er bare tull fra Veronicas side.Og bak dette, sitter Maria og nører oppunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bigbrotherfantasten

Helt ærlig synes jeg den ENESTE som kommer ut av dette som et høvelig normalt menneske, er VK.

Kristian har ærklært til samtlige damer at de er de nydeligste skapninger han har sett (i nøyaktig samme ord-formuleringer)

Maria har type, men oppfører seg som en skikkelig "luremus" ovenfor Kristian.

Veronica tror at hun kan legge beslag på en person fordi hun er forelska i han, selv om ikke han er forelska i henne - og overanalyserer absolutt alt.

VK tror jeg er forelska i Kristian, og hun har sagt at hun utenfor BBhuset ikke ville fallt for han - men situasjonen er en annen innenfor. Dessuten dreiv jo VK og Kristian og flørta også før Veronika sa "tvi Kristian".

Maria og Veronika oppfører seg som fjortiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt svar var ikke rettet mot deg, men mot Solsikke som stilte et utrolig dumt spørsmål. ("jeg er enig men hvorfor?") Dumme spørsmål får dumme svar.

aha.. Tok ikke den jeg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns VK skal gå til de to anre jentene og si; Sorry, men jeg er nok litt forelsket i Kristian, - og det har jeg tenkt å gi næring mens jeg er her inne, har ikke så mye annet å finne på. Regner med det er greit - og nå vet dere det i alle fall!"

:-)

....nei - jeg ser ikke på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bergitte

Synes at Vk er den som kommer best ut av dette styret. Hva står hun egentlig til ansvar for når det gjelder denne Veronica?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo litt feil da, for det det startet med var jo at Veronica fortalte VK at hun likte Kristian, og etter det så fikk og VK øynene opp for K. Derfor ønsket Veronica å få vite om det var noe mellom de. Og da nektet vk for at han idet hele tatt var hans type. Dette har hun og sagt flere ganger på skrifterommet, og at hun kunne tenke seg kun litt kos i huset, men det kommer aldri til å bli de utenfor. Så hun lurer jo Kristian på mange måter og...

Det hun har sagt er vel at han ikke er en type hun ville falt for med en gang utenfor huset. Det har hun jo også sagt til han.

At hun ikke forteller Veronica alt på samme måte som hun forteller Monica syns jeg ikke er så rart. Ikke syns jeg at Veronica automatisk har krav på å få vite det heller da.

Og VK sa vel også noen ganger i begynnelsen at hun likte Kristian godt, og hun sendte han ganske mange blikk hvor hun nesten "spiste han opp med øynene" :)

Syns bare Veronica er så irriterende opptatt av Kristian og VK. Hun hadde jo uansett ikke fått han, så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hun har sagt er vel at han ikke er en type hun ville falt for med en gang utenfor huset. Det har hun jo også sagt til han.

At hun ikke forteller Veronica alt på samme måte som hun forteller Monica syns jeg ikke er så rart. Ikke syns jeg at Veronica automatisk har krav på å få vite det heller da.

Og VK sa vel også noen ganger i begynnelsen at hun likte Kristian godt, og hun sendte han ganske mange blikk hvor hun nesten "spiste han opp med øynene" :)

Syns bare Veronica er så irriterende opptatt av Kristian og VK. Hun hadde jo uansett ikke fått han, så..

Nei, Veronica har ikke sjans der..

Men hvis VK hadde vært ærlig hele tiden hadde jo ikke dette vært noe tema heller. Problemet er jo nettopp at VK sier en ting og gjør noe helt annet. Selvsagt merker Veronica det. Og jeg skjønner godt at det kan virke både sårende og forvirrende.. VK sier at hun er opptatt av å skåne Veronica, men hun har visst misforstått et eller annet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veronica har da innsett for lenge siden at Kristian ikke er interessert i henne. Hun er ikke ute etter han lenger. Hun ble lei seg da hun oppdaget at VK hadde vært uærlig mot henne.

Ellers synes jeg Veronica driter seg ut ved å drikke seg så dritings at hun ikke husker hva hun har holdt på med dagen etter.

VK er skikkelig falsk og jeg håper hun ryker ut snart.

eh.... er ikke Veronica interessert i Kristian lenger? Da skjønner ikke jeg hvorfor i all verden hun gnåler om Kristian og VK hele tida... Irriterende menneske, syns jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

eh.... er ikke Veronica interessert i Kristian lenger? Da skjønner ikke jeg hvorfor i all verden hun gnåler om Kristian og VK hele tida... Irriterende menneske, syns jeg...

Hun gnåler fordi VK har vært uærlig mot henne. Og det skjønner jeg veldig godt. Tenk deg selv at du oppdager at ei som du ser på som ei venninne går bak ryggen på deg. Hadde du ikke blitt såret, forvirret, og lei deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, Veronica har ikke sjans der..

Men hvis VK hadde vært ærlig hele tiden hadde jo ikke dette vært noe tema heller. Problemet er jo nettopp at VK sier en ting og gjør noe helt annet. Selvsagt merker Veronica det. Og jeg skjønner godt at det kan virke både sårende og forvirrende.. VK sier at hun er opptatt av å skåne Veronica, men hun har visst misforstått et eller annet....

Joda, sant nok... Fy f..., så masse unødvendige intriger det blir med jenter. Skjønner plutselig hvorfor jeg trives bedre i nærheten av mannfolk *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...