Gå til innhold

Om Big Brother trekanten. vk-kristian og veronica


Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Det hun har sagt er vel at han ikke er en type hun ville falt for med en gang utenfor huset. Det har hun jo også sagt til han.

At hun ikke forteller Veronica alt på samme måte som hun forteller Monica syns jeg ikke er så rart. Ikke syns jeg at Veronica automatisk har krav på å få vite det heller da.

Og VK sa vel også noen ganger i begynnelsen at hun likte Kristian godt, og hun sendte han ganske mange blikk hvor hun nesten "spiste han opp med øynene" :)

Syns bare Veronica er så irriterende opptatt av Kristian og VK. Hun hadde jo uansett ikke fått han, så..

Hun har sagt at hun ikke har følelser for Kristian i det hele tatt. Og hun har klina med Dennis, mikki og Johannes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Anki

    6

  • Kamilla

    6

  • gyrken

    5

  • Solsikke

    5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Hun gnåler fordi VK har vært uærlig mot henne. Og det skjønner jeg veldig godt. Tenk deg selv at du oppdager at ei som du ser på som ei venninne går bak ryggen på deg. Hadde du ikke blitt såret, forvirret, og lei deg?

Går bak ryggen og går bak ryggen ... nå ville ikke jeg forventet at alle venninner gikk rundt og la ut til meg om hvem de kliner med eller er forelska i jeg da. Hadde vært noe helt annet om Kristian og Veronica hadde noe på gang på forhånd.

Dessuten så er vel ikke VK den eneste som ikke sier sannheten vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har sagt at hun ikke har følelser for Kristian i det hele tatt. Og hun har klina med Dennis, mikki og Johannes.

Hva så om hun har klina med de andre? det er vel flere der inne som har klina med flere stykker der inne.

jeg ville vel heller ikke sitti og utbrodert for ei kjerring som Veronica om hvem jeg hadde følelser for og ikke hadde følelser for. Det hadde jeg ikke følt at var hennes sak rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hun har sagt er vel at han ikke er en type hun ville falt for med en gang utenfor huset. Det har hun jo også sagt til han.

At hun ikke forteller Veronica alt på samme måte som hun forteller Monica syns jeg ikke er så rart. Ikke syns jeg at Veronica automatisk har krav på å få vite det heller da.

Og VK sa vel også noen ganger i begynnelsen at hun likte Kristian godt, og hun sendte han ganske mange blikk hvor hun nesten "spiste han opp med øynene" :)

Syns bare Veronica er så irriterende opptatt av Kristian og VK. Hun hadde jo uansett ikke fått han, så..

Ja, jeg er enig med deg, Anki. Det er vel ikke Vk sin skyld dette tullet i BB. Veronica er ei mare. Dessuten blir hun "psyket opp"

av Maria. Begge vokter på Kristian- Maria for at ingen andre skal få ham, Veronica for at hun selv skal få has på ham.

Vk får ganske sikkert nomineringspoeng fra disse damene i kveld. Men jeg håper da inderlig ikke at det blir at VK skal ut !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva så om hun har klina med de andre? det er vel flere der inne som har klina med flere stykker der inne.

jeg ville vel heller ikke sitti og utbrodert for ei kjerring som Veronica om hvem jeg hadde følelser for og ikke hadde følelser for. Det hadde jeg ikke følt at var hennes sak rett og slett.

Nei, men du hadde vel heller ikke oppfordret Veronica til å snakke med Kristian. Og samme dag lagt din elsk på gutten. Og gang etter gang løyet selv om sanheten egentlig var ganske opp i dagen vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...