Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Jeg ser stadig vekk anorektiske kvinner på tøffe arobictreninger. De er bare skjeletter. Det jeg lurer på er om instruktørene eller treningsstudioet har noe ansvar i slike tilfeller? Kan man bare trene seg til døde uten at noen reagerer? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Jeg har selv vært anorektiker, og trente ekstremt mye. Jeg fikk tilslutt ikke lov til å trene der mer, fordi jeg var altfor tynn, og de som jobbet der mente jeg var alvorlig syk. vet ikke helt om det er noen lover mot at anorektikere kan trene på treningssenter, men jeg fikk iallefall forbud.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fitnessjenta Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 På S.A.T.S er det en regel som sier at senteret har lov til å nekte personer som tydlig tar skade av å trene adgang til studio. Jeg forstår godt at det kanskje er ubehagelig for dem å gi slike beskjeder, særlig fordi det ikke alltid er like lett å skille mellom en anorektiker og en naturlig spinkel person, men et sted går det selvfølgelig en grense for hva som er normalt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.