Gå til innhold

Anorektikere på trening

Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Jeg ser stadig vekk anorektiske kvinner på tøffe arobictreninger. De er bare skjeletter. Det jeg lurer på er om instruktørene eller treningsstudioet har noe ansvar i slike tilfeller? Kan man bare trene seg til døde uten at noen reagerer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest (ikke undertegnet)

Jeg har selv vært anorektiker, og trente ekstremt mye. Jeg fikk tilslutt ikke lov til å trene der mer, fordi jeg var altfor tynn, og de som jobbet der mente jeg var alvorlig syk. vet ikke helt om det er noen lover mot at anorektikere kan trene på treningssenter, men jeg fikk iallefall forbud..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fitnessjenta

På S.A.T.S er det en regel som sier at senteret har lov til å nekte personer som tydlig tar skade av å trene adgang til studio.

Jeg forstår godt at det kanskje er ubehagelig for dem å gi slike beskjeder, særlig fordi det ikke alltid er like lett å skille mellom en anorektiker og en naturlig spinkel person, men et sted går det selvfølgelig en grense for hva som er normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...