thermos Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Noen som kan fortelle meg hva kjerringrokk er for noe? (te kokt på kjerringrokk f. eks....?) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
musikeren Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Rokk er her et imperativ. Du befaler kjerringa å rokke. Men det burde vært et komma imellom, og et utropstegn. Det skrives ikke "rokke" forresten, det skrives "rocke". Korrekt blir da: Kjerring, rock! (eventuelt "(...) for faen!) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowy Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Rokk er her et imperativ. Du befaler kjerringa å rokke. Men det burde vært et komma imellom, og et utropstegn. Det skrives ikke "rokke" forresten, det skrives "rocke". Korrekt blir da: Kjerring, rock! (eventuelt "(...) for faen!) Kjerringrokk er en urt (?), plante som ser ut som et bittelite juletre. Denne planten tørker man og lager te av. Den har visst vanndrivende egenskaper. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
musikeren Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Kjerringrokk er en urt (?), plante som ser ut som et bittelite juletre. Denne planten tørker man og lager te av. Den har visst vanndrivende egenskaper. Du tar nok feil. Min forklaring er riktig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Higgins Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Du tar nok feil. Min forklaring er riktig. Tjy! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.