Gå til innhold

FU: Hvor mange hull har du tilføyd kroppen din?


Lillelurven

Anbefalte innlegg

Lillelurven

Jeg har fire hull i ørene tilsammen. Hadde veldig lyst på piercing i øyenbrynet, men føler jeg er litt for gamel til å gjøre det.:-)

Hadde jeg vært 17, med flat mage og struttepupper, tror jeg at både navel og brystvorter hadde vært gjenomhullet! *s*

Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    5

  • neuni

    4

  • Hekta

    3

  • SierDuDet

    2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

har 6 hull i ørene, og seff piercing i tunga. Men i navelen er det bare et arr...

Har lyst på flere, men tviler på at jeg kommer til å gjøre det, eller.... nei jeg vet ikke.. kanskje jeg gjør noe i løpet av de nste månedene... får se hva jeg tør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isj - piercing er harry. Det eneste som ikke er det er i navelen. Men det kunne ikke ramle meg inn å gjøre det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillelurven

Isj - piercing er harry. Det eneste som ikke er det er i navelen. Men det kunne ikke ramle meg inn å gjøre det heller.

Har du ikke hull i ørene heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke tilføyd meg noen ekstra hull, men jeg har tettet noen på andre,selv om det ikke ble noen varig løsning:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest (ikke undertegnet)

Har ikke tilføyd meg noen ekstra hull, men jeg har tettet noen på andre,selv om det ikke ble noen varig løsning:-))

Typisk deg, mrxx, å være så sexfiksert.

Du trenger vel ikke på død og liv utbasunere hele tiden at du er homo?

Alle vet jo at du har vært i rompa på diverse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke hull i ørene heller?

Jo, det har jeg. Men det er bare verk og tull med det. Ikke gror de igjen heller, så det er ikke pent. Skulle gitt mye for hele øreflipper igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hull i ørene bare - altså 2 hull til sammen, men de er SVÆRE fordi jeg breafet med å stikke strikkepinner gjennom dem i håndarbeiden på ungdomsskolen - litt trist å ikke kunne ha små kuler i dem, fordi de bare går igjennom......jaja:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk deg, mrxx, å være så sexfiksert.

Du trenger vel ikke på død og liv utbasunere hele tiden at du er homo?

Alle vet jo at du har vært i rompa på diverse.

Jøss så tøff du var i dag da:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tre... Fikk de første to i ørene da jeg var elleve, om jeg ikke husker feil (om jeg ser bort fra den gangen jeg var fire, og absolutt skulle ha hull i ørene. Hyyylte etter et hull, og stakk av fra frisøren, og skulle komme igjen om hun dre år ;) Det ene hullet lot mamma gro igjen, fordi det så så dumt ut å ikke ha noe i det andre øret.)

Og det tredje ble tatt i høyre øre den gangen det var så populært å ha flere hull oppgjennom ørene. Det ble med det. Det er 12 år siden, og jeg har nesten aldri noe i det. Likevel har det ikke grodd igjen, merkelig nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariV

Hadde i mine glansdager tilsammen sju hull i årene (fire i ett, tre i ett). Nå er det bare to som ikke har grodd igjen - det gjør meg ingenting. Hadde lyst på hull høyt oppe i øret, men det var ikke pent på mine ører.

Hadde også ring i navlen, men den forsvant da jeg ble gravid.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uffe

har 6 hull i ørene, og seff piercing i tunga. Men i navelen er det bare et arr...

Har lyst på flere, men tviler på at jeg kommer til å gjøre det, eller.... nei jeg vet ikke.. kanskje jeg gjør noe i løpet av de nste månedene... får se hva jeg tør :)

Jeg fatter ikke at folk tar piercing i tunga. Er det en plass det florerer av bakterier er det jo i munnen. Ikke er det særlig pent heller, å ikke snakker man skikkelig. Det burde faktisk vært forbudt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest (ikke undertegnet)

Jeg har to hull, et i hvert øre. Kunne godt tenkt meg et litt nedenfor navlen. Har hørt at det skal gi en nytelse uten sidestykke, men tør jeg? Tror ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde i mine glansdager tilsammen sju hull i årene (fire i ett, tre i ett). Nå er det bare to som ikke har grodd igjen - det gjør meg ingenting. Hadde lyst på hull høyt oppe i øret, men det var ikke pent på mine ører.

Hadde også ring i navlen, men den forsvant da jeg ble gravid.

mvh

Fant du den noengang i gjen da? :-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter ikke at folk tar piercing i tunga. Er det en plass det florerer av bakterier er det jo i munnen. Ikke er det særlig pent heller, å ikke snakker man skikkelig. Det burde faktisk vært forbudt.

Jeg har hatt den i fire år nå. Har aldri hatt noen problemer med den

Har ingen problemer med å snakke heller, det er noen som ikke kan snakke etter at de har tatt den.

Jeg liker min veldig godt! Og jeg tok den ikke for mannfolka sin skyld!!

Bakterier er det overalt uansett. Det gjelder å være flink med hygienen, og det synes jeg at jeg har vært :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uffe

Jeg har hatt den i fire år nå. Har aldri hatt noen problemer med den

Har ingen problemer med å snakke heller, det er noen som ikke kan snakke etter at de har tatt den.

Jeg liker min veldig godt! Og jeg tok den ikke for mannfolka sin skyld!!

Bakterier er det overalt uansett. Det gjelder å være flink med hygienen, og det synes jeg at jeg har vært :)

Jammen det var bra. Slik er det nok ikke for alle desverre.

Har hørt om jenter som har fått piercing i tunga før de fylte 18 år, uten samtykke fra foreldre. Det er sprøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariV

Fant du den noengang i gjen da? :-)))

*flirer* Ut kom magen - og vekk var navleringen - i lause lufta...

Neida, tok den ut og la den i ei skuff. Og siden magen etter graviditeten var som en heva brøddeg med tigerstriper, var det liksom ikke så sexy lenger.... Kunne kanskje tatt den på nå, men jeg gidder ikke å ta et nytt hull.

mvh

den aldrende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest silvany

Har piercing i navlen, brystvorta og leppa. Hadde i tunga også, men tok den ut. Nå har jeg lyst på ny...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg våkna opp med ring i øret etter en dansketur for ca 10 år siden, men noe skjedde og øret nådde uante dimensjoner og den måtte tas ut. Likegreit - ring i øret på gutter, er harry.

Hadde også en ring i brystvorta helt til for 2 mnd siden, da var det infeksjonshelvete som tok overhånd, sikkert fordi faenskapet i løpet av det året jeg hadde den, aldri grodde skikkelig. Måtte altså ta den ut, men det er ikke umulig at hullet blir stukket opp etterhvert.

Min siste piercing, som også er den jeg trives desidert best med, er en PA i kølla! Den er en fin trivselsfaktor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...