Gå til innhold

FU: Hvor mange hull har du tilføyd kroppen din?


Lillelurven

Anbefalte innlegg

Jeg våkna opp med ring i øret etter en dansketur for ca 10 år siden, men noe skjedde og øret nådde uante dimensjoner og den måtte tas ut. Likegreit - ring i øret på gutter, er harry.

Hadde også en ring i brystvorta helt til for 2 mnd siden, da var det infeksjonshelvete som tok overhånd, sikkert fordi faenskapet i løpet av det året jeg hadde den, aldri grodde skikkelig. Måtte altså ta den ut, men det er ikke umulig at hullet blir stukket opp etterhvert.

Min siste piercing, som også er den jeg trives desidert best med, er en PA i kølla! Den er en fin trivselsfaktor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    5

  • neuni

    4

  • Hekta

    3

  • SierDuDet

    2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

4 hull i hvert øre, og jeg som trodde jeg hadde bare 3 i hvert. Jøss så glemsk jeg har blitt! *s*

Om det går an å få noe gjennom de nå aner jeg ikke for jeg bruker bare ett par øredobber! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hull i ørene (ett i hvert) som jeg har tatt på nytt to ganger, altså er de gjennomhullet 3 ganger hver. :o( Nå har jeg ikke brukt øredobber på lange, lange tider så de har grodd igjen, men dessverre synes det fremdeles et lite hakk i hver øreflipp. Skulle ønske jeg hadde hadde hele øreflipper jeg, det er penest synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skue

Jammen det var bra. Slik er det nok ikke for alle desverre.

Har hørt om jenter som har fått piercing i tunga før de fylte 18 år, uten samtykke fra foreldre. Det er sprøtt.

Hva med hull i navelen på barn som er 15 uten tilatelse?Det skjer veldig ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uffe

Hva med hull i navelen på barn som er 15 uten tilatelse?Det skjer veldig ofte.

Det bør være minst 18 års grense på all piercing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nunnu

Et i det ene øret, og fire i det andre (hvorav ett øverst). Et i navlen, men det spørs hvordan det går med det, da, for magen kommer til å begynne å vokse snart :-o

Dessuten en intimpiercing...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen med vitende og vilje - men noen hull har det blitt som følge av diverse aktiviteter.

Alle har heldigvis grodd pent igjen...:-)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Våril

Begge øreflippene, den ene hele veien opp til øra slutter. Tok de for 100 år siden og de har grodd igjen.

Har hatt piercing i navelen, øybrynet og underliv. Alt er ute nå :-))

Kjører en litt annen stil for å si det sånn...

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen det var bra. Slik er det nok ikke for alle desverre.

Har hørt om jenter som har fått piercing i tunga før de fylte 18 år, uten samtykke fra foreldre. Det er sprøtt.

Det er helt klart ikke alle som er like heldige slik jeg har vært

Ei venninne av meg tok hull, menhun blødde i 8 timer i strekk. Hun tok den ut, heldigvis fikk hun pengene tilbake

Aldersgrense er viktig mener jeg og.

Heldigvis så går det ann å ta de ut, det er verre med tatoveringer. Mange som tar det og før de er 18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også to hull i hvert øre. Hadde jeg vært tjue år yngre tror jeg nok det hadde fristet med et hull i øyenbrynet, også, men ikke noe mer enn det. Tatovering har forøvrig også stått på ønskelisten siden lenge før det ble alminnelig, men jeg har slått det fra meg fordi jeg er allergisk mot en del fargestoffer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 - alle i ørene. Har fire i flippen på hvert øre, og ett "på toppen av" det ene øret. Det sistnevnte ville imidlertid ikke gro ordentlig, så det måtte jeg bare gi opp - og jeg tror egentlig at de to øverste i flippene på begge sider også er mer eller mindre tettet igjen nå.

Til vanlig har jeg små dobber kun i ett hull i hvert øre; av og til "skeier jeg ut" med tynne små gullringer i de hullene jeg klarer å stikke gjennom.

Kunne vel egentlig også tenkt meg piercing i øyenbrynet, men er nedstemt av min ellers så tolerante samboer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To hull i det ene øret, og ett i det andre... Fikk hull i ørene som 10-åring, og det "ekstra" hullet tok jeg vel for 10 år siden eller noe sånt, da det var moderne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir

Ett hull i venstre øreflipp tatt i fylla på Roskilde festivalen for 8-10 år siden, har ikkje brukt det på flere år så nå er det sikkert grodd igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tre tilføyde hull, to vanlige i ørene + en piercing øverst i det ene øret. Piercingen har jeg tatt ut igjen, synes ikke den var noe fin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...