Gå til innhold

FU: Hvor mange hull har du tilføyd kroppen din?


Lillelurven

Anbefalte innlegg

Bruker ikke noe i noen av hullene mine nå, men hadde på det meste 10 hull i det ene øret 3 i det andre, 1 i øyenbrynet, 1 i leppa, 1 i nesa, 1 i tunga og 1 i navelen. De fleste hullene er grodd igjen. Kunne faktisk tenkt meg i navelen og tunga igjen, men gubben er alt for mye i mot det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    5

  • neuni

    4

  • Hekta

    3

  • SierDuDet

    2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Ingen.

Men jeg var sekunder fra en piercing i brystvorta en gang. Jeg har også lekt med tanken om å ha en piercing i halsgropa, det er kjempekult syns jeg. Men en venninne har snappet ideen fra meg å gjort og da gidder ikke jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- 3 i ørene (kun ett igjen nå)

- 1 i hver brystvorte

- 1 PA

Planer om en PA til, evt. en Frenum :-)

"......................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- 3 i ørene (kun ett igjen nå)

- 1 i hver brystvorte

- 1 PA

Planer om en PA til, evt. en Frenum :-)

"......................................"

å jasså? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ups...var det jeg skulle holde kjeft om....

:-)

"..............."

hehehe .....det var det eg visste, at da eg hadde metallsløyd på ungdomsskolen så skulle eg ha laga kyskhetsbelte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe .....det var det eg visste, at da eg hadde metallsløyd på ungdomsskolen så skulle eg ha laga kyskhetsbelte :)

Uffda :-)

"..............."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda :-)

"..............."

men du må jo innrømme at det ville være kledelig, da! og så ville eg kanskje åpna det ein gang i blant - sånn eit par ganger i måneden, kanskje - max. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men du må jo innrømme at det ville være kledelig, da! og så ville eg kanskje åpna det ein gang i blant - sånn eit par ganger i måneden, kanskje - max. :)

Husk nå at jeg er en jævel til å dirke opp låser :-)

"..........................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husk nå at jeg er en jævel til å dirke opp låser :-)

"..........................."

å faen - i'm fucked. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare to. De er i ørene. Men jeg bruker ikke øreringer lenger, rett og slett for jeg har rota bort det siste paret av ekte gull for noen år siden. Så nå har jeg ikke noe i ørene - tåler ikke noe juggel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seks hull i det ene øret og tre i det andre samt ett i tunga. Det er kun "tungehullet" som er i bruk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...