Gå til innhold

Flere blundere på norwenglish?


hillary

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • flisa

    4

  • Zirine

    3

  • Lionn

    3

  • nanna

    2

Mest aktive i denne tråden

Gjest togli

Jeg må bare fortelle deg at den historien din da du og gubbingsen var på ferie og du skulle tisse, -DEN har jeg fortalt til mange og alle ler så de griner. Jeg kaller deg en "venninne av meg" - vil ikke si at jeg "kjenner deg" fra DOL :-)

Skulle gjerne ha sett ansiktet på hun som skriker alt hun kan at det er opptatt, -hun MÅTTE jo bare tro at dere var spenna gærne, eller pervoer - *ler når jeg tenker på det* :-)))

Hei flisa!

Siden du er venninna mi så skal du få lov å fortelle den historien videre *S*

Tenk på all moroa dere hørende går glipp av i forhold til oss døve ;o)

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

...denne er dog helt uten ord, men det kan også være et problem.

En venn av en venn av meg var i et land han ikke forstod språket i, og hadde vært på hotellrommet sitt og bæsja en kabel i doen....men ikke søren om han får til å trekke opp, -sisternen virker bare ikke!!! Desperat går han ned i resepsjonen og prøver å forklare, men damen som står der skjønner ikke bæret.....så han viser med kroppspråket at hun må være med opp på rommet. De avgårde, og vel inne på mannens toalettrom så peker han ivrig ned på innholdet sitt i skålen og så trekker han i snora...........................og den virker plutselig ! :-))))))

*LOL* Tror jeg dauer av latter :o))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...