Gå til innhold

Røykfrie utesteder


Gjest Røykfri

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Zirine

    7

  • Jane

    5

  • naiv

    5

  • vestlandsfanden

    4

Mest aktive i denne tråden

Jaaaa! Det hadde vært deilig å slippe å vaske hele garderoben og seg selv når man kom hjem. Sånn det er nå er jeg _nødt_ til å dusje før jeg kan legge meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alven

Det hadde vært deilig :) Den verste lukta som finns er den man har etter en kveld ute på byen, yuk! Spesielt kjedelig med plagg som ikke tåler vask.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

Kunne aldri tenkt meg å tilbringe en hel kveld på f.eks. en pub med røykeforbud. Er det drimot snakk om å gå et sted å spise, for så å gå hjem etterpå, er det greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Røykfri

Fordi alle røykerne hadde forsvunnet vel!

Røykere er generelt sett kjedelige og usikre mennesker som ikke klarer seg uten kosepinnen i handa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røykere er generelt sett kjedelige og usikre mennesker som ikke klarer seg uten kosepinnen i handa.

Der tar du nok skammelig feil.

Det er røykerne som holder liv i leiren, det er da noe alle veit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Røykfri

Kunne aldri tenkt meg å tilbringe en hel kveld på f.eks. en pub med røykeforbud. Er det drimot snakk om å gå et sted å spise, for så å gå hjem etterpå, er det greit.

Pubber og diskoteker. Hvis alt går som planlagt skal det være gjennomført innen 2004:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røykere er generelt sett kjedelige og usikre mennesker som ikke klarer seg uten kosepinnen i handa.

Pjatt pjatt pjatt...kom opp med noe bedre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Allergisk

Der tar du nok skammelig feil.

Det er røykerne som holder liv i leiren, det er da noe alle veit.

Jahaja? Virker mer som om røykerne tar drepen både på lufta og miljøet når en er ute på byen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røykere er generelt sett kjedelige og usikre mennesker som ikke klarer seg uten kosepinnen i handa.

*Gnager Røykfri litt i leggen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

Pubber og diskoteker. Hvis alt går som planlagt skal det være gjennomført innen 2004:)

Da velger jeg selvfølgelig andre alternativer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Røykfri

Pjatt pjatt pjatt...kom opp med noe bedre....

Nevnte jeg at røykere alltid er rask med å forsvare uvanen sin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Pubber og diskoteker. Hvis alt går som planlagt skal det være gjennomført innen 2004:)

Da velger jeg selvfølgelig andre alternativer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Røykfri

Pjatt pjatt pjatt...kom opp med noe bedre....

Nevnte jeg at røykere alltid er rask med å forsvare uvanen sin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jahaja? Virker mer som om røykerne tar drepen både på lufta og miljøet når en er ute på byen!

Det har ikke jeg merket noe til.

Hilsen ikke røyker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det tror jeg faktisk. Det er ikke mye moro å sitte ute og hoste og harke og knapt se de du er sammen med pga all røyken. For ikke å snakke om at alle klærne, fra innerst til ytterst stinker av røyk i lange tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...