Gå til innhold

Røykfrie utesteder


Gjest Røykfri

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Det har ikke jeg merket noe til.

Hilsen ikke røyker

Så du røyker ikke? Det vil da si at du er en kjedelig person?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Zirine

    7

  • Jane

    5

  • naiv

    5

  • vestlandsfanden

    4

Mest aktive i denne tråden

vestlandsfanden

Røykere er generelt sett kjedelige og usikre mennesker som ikke klarer seg uten kosepinnen i handa.

En smule fanatisk?

;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du røyker ikke? Det vil da si at du er en kjedelig person?

Ja, det stemmer. Jeg er faktisk ekstremt kjedelig. Derfor menger jeg meg heller blandt røykerne....mere liv i den leiren....dessuten blir jeg da en _passiv_ røyker, sant ! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jadda. Nå har jeg riktignok akkurat sluttet å røyke, men skulle jeg begynne igjen så vil ikke røykeforbud stoppe meg fra å gå ut. Bare fint det, så røyker jeg mindre. Jeg er vant til å gå ut og røyke hjemme og det går helt greit.

.. Også tilbringer jeg stort sett mye tid på dansegulvet når jeg er ute, og der røyker jeg ikke uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke?

Jammen, skjønner du ikke det? Halve sjarmen med å gå ut faller jo bort hvis du må stå utenfor i kulda å hutre med en pils i den ene hånda, en sigg i den andre og en kondom i den tredje.

også røykfri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadda. Nå har jeg riktignok akkurat sluttet å røyke, men skulle jeg begynne igjen så vil ikke røykeforbud stoppe meg fra å gå ut. Bare fint det, så røyker jeg mindre. Jeg er vant til å gå ut og røyke hjemme og det går helt greit.

.. Også tilbringer jeg stort sett mye tid på dansegulvet når jeg er ute, og der røyker jeg ikke uansett.

GYRKEN???? Har du sluttet? :)) Når da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke?

Fordi alkohol og røyk hører sammen for min del. Jeg blir helstressa hvis jeg ikke får en røyk til drinken.

Hvis jeg bare skal ut og spise går det vel greit uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Røykfri

Jammen, skjønner du ikke det? Halve sjarmen med å gå ut faller jo bort hvis du må stå utenfor i kulda å hutre med en pils i den ene hånda, en sigg i den andre og en kondom i den tredje.

også røykfri

Du får ikke ta med pilsen ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vestlandsfanden

Røykerne ja.

Ikke akkurat dem jeg siktet til,nei...

Dersom du tror at røykfrie utesteder tar knekken på røykerne,så må jeg nok bare beklage:Du tar feil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Røykfri

Ikke akkurat dem jeg siktet til,nei...

Dersom du tror at røykfrie utesteder tar knekken på røykerne,så må jeg nok bare beklage:Du tar feil!

Plasser hvor dette har blitt gjennomført har vist det motsatte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Fordi alkohol og røyk hører sammen for min del. Jeg blir helstressa hvis jeg ikke får en røyk til drinken.

Hvis jeg bare skal ut og spise går det vel greit uten.

Vi får slå oss sammen, tonie. Har jo en viss erfaring vi da i å omgå disse reglene, he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ikke ta med pilsen ut.

De "utvider" nok lokalene med uteservering i utetelt - no annet skulle forundre meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vestlandsfanden

Plasser hvor dette har blitt gjennomført har vist det motsatte.

Du begynte denne tråden med følgende spørsmål:

Komemr du til å dra på byen hvis alle utesteder blir røykfrie?

Min kommentar til spørsmålet ditt blir da følgende:

Dersom du tror at utelivet kun vil bestå av ikke-røykere som et resultat av dette,så tror jeg du tar feil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får slå oss sammen, tonie. Har jo en viss erfaring vi da i å omgå disse reglene, he he.

Hehe! Tror de de hiver oss ut hvis vi lager røykerom i gangen? ;-)

Jeg har forresten tenkt til å røyke til de tar meg i nakken og rævva og slenger meg ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...