Spenning Skrevet 4. mai 2002 Skrevet 4. mai 2002 Godmorgen, herlig å våkne til sol på himmelen, løvet i sin grønne prat vifter på bjørketrærne, gressplenen blir grønn, fuglene kvittrer, jeg kjenne sola varme, grillen står klar på terrassen og det er lørdag og fridag:-)) Våkn opp å nyt dola og naturen..... 0 Siter
Lillelurven Skrevet 4. mai 2002 Skrevet 4. mai 2002 Du tar feil:-) Ute er det overskyet, grillen? Den har jeg ennå ikke sett på, kattene derimot er så våryre at tiden tilbringes med å slippe dem inn og ut hele natten! Det er 6,4 grader ute, bak verandaen ligger ennå snøen!!! Men, om 6 dager drar jeg til Spania, så da kan det være det samme!! *s* 0 Siter
Amiga Skrevet 4. mai 2002 Skrevet 4. mai 2002 Her er det enda mørkt og ganske kaldt, PCn oppfører seg så rart at jeg må restarte. 0 Siter
manne Skrevet 4. mai 2002 Skrevet 4. mai 2002 Du har vært for mye inne... "Nyt dola og naturen"....*flirer* Her i Fredrikstad skinner også solen. Yngstemann er våken og dermed må mor være det også.....*lengter tilbake til sengen - sol eller ikke* mvh 0 Siter
monsina Skrevet 4. mai 2002 Skrevet 4. mai 2002 Mårrån sjøl. Her er det 9 grader, overskya og ei helvetes møkkalukt ute....*argh!* Ønsker meg for en gangs skyld nordavind, slik at lukta kan gå andre veien. :-(( Så her blir det verken grilling eller andre morsomme lørdagsaktiviteter ute, som f.x å henge opp klesvasken. 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 4. mai 2002 Skrevet 4. mai 2002 Mornings, Spenning! :-) Her er det også sol, og jeg har hatt et par blås på altanen. Pluss kaffe da selvfølgelig. Fred og ro i huset; høvdingen sover og snuppa er på hyttetur. Dessuten blir det antagelig ny pc på meg i dag! Hi hi. Det er en fiiiiin daaaag... *Synger* 0 Siter
carma Skrevet 4. mai 2002 Skrevet 4. mai 2002 Hvor er der det er pent vær? Oslo? Her er det overskyet og kkaldt.. Men om *se på klokka* to timer er jeg på vei til Oslo :-)) Håper det er bedre der da! Ha en deilig vårdag! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.