Gjest jadda Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Jeg bare lurte på om hva som er ulempen med å bruke anabole steroider? Hva skjer med en osv? Jeg trener en del selv men har ikke planer om å bruke det, det er bare det at noen av de jeg trener med snakker veldig mye om det og har lyst til å prøve det. Så svar motas med takk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Ulempen er evt. bivirkninger du kan oppleve. Og de finner du listet på eldre poster... søk på emnet her på DOL. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selurdog Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Steroider er mannlige kjønnshormoner. Når du tar dem kunstig, slutter kroppen å lage dem selv. Kjedelig når du da slutter og kanskje ønsker barn, og kroppen ikke lager slikt lengre. Men litt for sent å angre da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.